2005-02-20, 12:34
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagerkillen
Ja Jörgen tog det jävligt lungt, men han hade ju matchen kände han väl, ville inte riskera att ligga på fför mycket för att öppna sig och att Sergei skulle få in ett turslag, han har ett jävla slag Sergei.

Han var nära och få in några riktigt fina sparkar i huvet på Jörgen...
Citera
2005-02-20, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
Han var nära och få in några riktigt fina sparkar i huvet på Jörgen...

5:e ronden, 30-45 sek in. Såg du när Sergei laddade ett slag frå nästan bakom sig. Jörgen han precis blocka men blev fan rubbad som fan ändå. Det var en jävla kraft i det slaget.

Men jag diggade Jörgens armbågar i bakhuvudet ett x antal ggr:d
Citera
2005-02-20, 12:50
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
5:e ronden, 30-45 sek in. Såg du när Sergei laddade ett slag frå nästan bakom sig. Jörgen han precis blocka men blev fan rubbad som fan ändå. Det var en jävla kraft i det slaget.

Men jag diggade Jörgens armbågar i bakhuvudet ett x antal ggr:d

såg lite av det iaf.....den där jävla kamerakillen stog ivägen för mig....jörgen fick in några bra armbågar....jag är helt lyrisk och ska gå på mer galor nu

fan nu blir det att boka in 8 oktober när EVT går av stapeln i solnahallen

http://www.fightermag.se/nyheter.asp?news_id=3212

http://www.europeanvaletudo.com/
Citera
2005-02-20, 13:35
Medlem
Citat:
såg lite av det iaf.....den där jävla kamerakillen stog ivägen för mig....jörgen fick in några bra armbågar....jag är helt lyrisk och ska gå på mer galor nu

fan nu blir det att boka in 8 oktober när EVT går av stapeln i solnahallen

http://www.fightermag.se/nyheter.asp?news_id=3212

http://www.europeanvaletudo.com/

Nice det måste man också se, undrar när det kommer upp en sida där man kan se vilka som skall slåss i Globen??
Citera
2005-02-20, 14:28
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Nice det måste man också se, undrar när det kommer upp en sida där man kan se vilka som skall slåss i Globen??

det blir intressant....är det bara scandinavier som ska fightas eller kan det komma folk från andra länder och delta?

vad har hänt med martin holm egentligen?
Citera
2005-02-20, 14:33
Medlem
Citat:
det blir intressant....är det bara scandinavier som ska fightas eller kan det komma folk från andra länder och delta?

vad har hänt med martin holm egentligen?

Förra året kom det folk från hela världen om jag inte minns fel? Martin Holm, vet inte, men skulle bli kul om han kommer.
Citera
2005-02-20, 14:35
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Förra året kom det folk från hela världen om jag inte minns fel? Martin Holm, vet inte, men skulle bli kul om han kommer.

har itne sett han på gymet på hur länge som helst....hörde lite lösa rykten om att han lagt allt på is pga av barn.......

skulle vara skoj om dom fixa ditt bonjansky, hoost, cro-cop eller nån av dom riktigt vassa lirarna i k-1 cirkusen
Citera
2005-02-20, 21:07
Medlem
Citat:
har itne sett han på gymet på hur länge som helst....hörde lite lösa rykten om att han lagt allt på is pga av barn.......

skulle vara skoj om dom fixa ditt bonjansky, hoost, cro-cop eller nån av dom riktigt vassa lirarna i k-1 cirkusen

Du tränar själv någon kampsport eller? eller är det ett tyndlyftargym.
Nej han har ju typ gått 6-7 matcher på 2 år nu eller vad det är. Ser fan dystert ut, behövs nog mer prispengar för att locka det största, med fler och större sponsorer skulle de nog lyckas. Kommer de stora slagskämparna kommer nog publiken även. De kan nog få in ett x antal 1000 i globen.
Citera
2005-02-20, 21:56
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Du tränar själv någon kampsport eller? eller är det ett tyndlyftargym.
Nej han har ju typ gått 6-7 matcher på 2 år nu eller vad det är. Ser fan dystert ut, behövs nog mer prispengar för att locka det största, med fler och större sponsorer skulle de nog lyckas. Kommer de stora slagskämparna kommer nog publiken även. De kan nog få in ett x antal 1000 i globen.

jag tränar thaiboxning på Vallentuna boxing camp där han(martin) tränade och Jörgen Kruth tränar där men jag är rätt nybörjar och kan inte nått om regler och sånt....
Citera
2005-02-20, 23:06
Medlem
Yagas avatar
är det bra träning där på vallentuna camp?...hur stora är träningsgrupperna?
tänkte komma igång snart och letar lite gym...
Citera
2005-02-21, 00:57
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaga
är det bra träning där på vallentuna camp?...hur stora är träningsgrupperna?
tänkte komma igång snart och letar lite gym...

har inte tränat så mycke men på dom träningarna som jag varit på så är det bra...kasnke lite för mycke folk ibland
Citera
2005-02-21, 09:33
Medlem
Citat:
jag tränar thaiboxning på Vallentuna boxing camp där han(martin) tränade och Jörgen Kruth tränar där men jag är rätt nybörjar och kan inte nått om regler och sånt....

Låter jävligt skojj med att träna thai, hur många ggr tränar man i veckan ca:?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in