2012-04-23, 19:56
Medlem
PartyNaked33s avatar
På comviqs hemsida står det ju typ att man kan tanka mobilen med typ 50 kr/månad i ett visst antal månader så får man någon mobil. Är det så? Att man bara behöver tanka den i några månader för att bli av med ''skulden''?
Citera
2012-04-23, 19:58
Medlem
Salonens avatar
rätta mig om jag har fel, men alal dom alternativen är på 24 månaders bindnings tid o telefonerna är värda långt under det faktiska priset du måste betala för dom?
Citera
2012-04-23, 20:02
Medlem
VVeeDs avatar
Går det ens tanka 50 kr? Är inte 75 kr lägst? Telefonen kostar ju 800 i butik.
Citera
2012-04-23, 21:34
Medlem
CitizenErazeds avatar
Om du faktiskt går in och kollar vilka mobiler det finns i de olika klasserna så är det skitmobiler.
Låter som en bra deal, men du binder upp dig i två år ändå. Ovärt i min mening
Citera
2012-04-24, 00:53
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyNaked33
På comviqs hemsida står det ju typ att man kan tanka mobilen med typ 50 kr/månad i ett visst antal månader så får man någon mobil. Är det så? Att man bara behöver tanka den i några månader för att bli av med ''skulden''?

Nej, du måste naturligtvis tanka på under de antalet månader du accepterat och skrivit på för. Har du inte läst på comviq.se så ska du nog göra det.
Citera
2012-04-24, 00:54
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVeeD
Går det ens tanka 50 kr? Är inte 75 kr lägst? Telefonen kostar ju 800 i butik.

De lägsta påfyllningarna är:

50kr Amigos
69kr Smart
75kr Kompis
Citera
2012-04-24, 10:00
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salonen
rätta mig om jag har fel, men alal dom alternativen är på 24 månaders bindnings tid o telefonerna är värda långt under det faktiska priset du måste betala för dom?

Nja, du betalar ju BARA för påfyllningar som du ändå hade gjort. Det går att räkna på olika sätt. Det bästa, tycker jag, är att räkna ut merkostnaden jämfört med vad man förbrukar nu. Blir det inga extra kostnader, ja då har ju mina utgifter inte ökat.

Operatörerna hittar på en massa olika jippon för att öka sin försäljning och för att binda kunderna till sig. Denna djungel av prislistor, abonnemang, förhöjda avgifter osv. tjänar bara det syftet att förvirra oss kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in