Jag blir ren p THC av 4 burkar energidryck ca 30 minuter fre, krde alltid det nr jag lmnade urinprov och bara rkte. d drycken innehller hga halter B-vitamin s r urinets frg ocks lite "orange" aktigt, trots detta har det aldrig varit ngra spekulationer kring detta.
I dessa fall har jag haft mjlighet att pinka i busken utanfr provtagningen direkt innan, och lyckats klmma ur ngra droppar, dock testades jag d med sticka och inte med lab-analys
P amfetamin har jag aldrig lyckats lura en sticka eller en analys! har frskt med upp till 4 liter vatten + enorma mngder c-vitamin (2 psar askorbinsyra=70gram cvitamin) rekomenderat dagligt intag p c-vitamin r max 60mg, vilket innebr att jag har stoppat i mig ca 1160% av rekomenderat dagligt intag, och enda jag ftt ut av det r diarr och jvligt sur mage!
ven provat att hllt diskmedel i muggen s pisset blev kladdigt! haha, funkade icke.
jag har vldigt aktiv vtskedrivning (kan bero p att 2 veckor i koma, nerkyld frminskat min blsa, vad vet jag) men p analys, har jag somsagt aldrig lyckats maskera mitt urin. tar hellre en bter som end gr till kron-kalle en att dricka 2 psar askorbinsyra i vilket fall.
Eftersom man oftast inte fr frbereda sitt urin, s r man vl inkallad s r det antingen smlla drren i ansiktet p grisen och springa eller helt enkelt ta o bita i det sura pplet, livet gr vidare.
Dock s r det inte s himla jobbigt att ha med sig en liten flaska, pse och nl, eller ev. Whizzinator (
http://www.pulpinternational.com/pul...izzinator.html ) s noga r de inte p polisstationen som jag det tidigare nmnt i trden, har haft med mig en redlinepse under pungen under urinprov, under visitering, och sedan nr jag skulle duscha innan inskrivning p anstalten krt upp den i dr solen inte skiner, rekomenderar inte ni ska stoppa upp urin i dalgngen, d det r vldigt obehagligt att f ut detta vid senare tillflle.