2012-04-24, 22:42
Medlem
StriAegs avatar
Upp, r vertygad om att folk sitter inne p bra info.
Citera
2012-04-25, 02:01
Medlem
Godafton...

# Masking Agent,i fall de nu finns kvar,r alla listade...
# Kontaminerat urinprov innebr bara ett nytt urinprov och eftersom sprtiden
p de flesta prepp r ganska lng,s lnar det sig inte. Mjligen Testo Suspention...
# Att medfra ett "rent" prov kan vara en lsning. Tnk dock p att urinets temp mts
och br slunda hlla runt 37grader C.
# Frystorkat urin finns att kpa... Kanske en lsning...

Sammanfattning:

Blocking Agents r rtt mycket 80-tal och kommer tyvrr inte att funka.
Bara att kpa grisen i scken och chansa

Lycka till...
Citera
2012-04-25, 11:26
Medlem
LaCucharachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StriAeg
Upp, r vertygad om att folk sitter inne p bra info.

Tror ocks det finns betydligt mer info att tillg... kom igen nu, ni som lyckats maska ett prov, hur gjorde ni?
Citera
2012-04-25, 11:43
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
En god vn blev fr ngra r sedan tvingad att lmna ett urintest.
Det var gymets gare som ville f slut p alla spekulationer.

Min gode vn frklarade att gymgaren stllde frgan vid ett ytterst olmpligt tillflle, detta d han precis ska stta igng med sin trning. Han tnker dessutom inte visa sitt knsorgan fr ngon utan krver att f anvnda personaltoaletten och att ha drren lst. Provtagningen fr ske frst kommande dag.

Sagt och gjort, han ber sin granne pissa i en filmburk och kommande dag stoppar burken i kalsongerna och beger sig mot gymet. Han fr enligt verenskommelse lna personalens toaletten och lyckas p s vis fylla bgaren med ngon annans urin. Ngra veckor senare fick han ett surt besked att det var negativt

True story / Leif
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2012-04-25 kl. 11:48.
Citera
2012-04-25, 11:44
Medlem
P den tiden nr jag brukade rka mycket brass och satt fast i soc-systemet brukade jag vid pisseprov tejpa en litek flasks med kiss frn en kompis runt min handled som det gick ett rr ner i han ifrn, sen nr det var dags tryckte man bara armen och flaskan imot sida p kroppen s vips kom der piss. Vi brukade ocks vrma bgaren p toa under kranen tills pisset blivit varmt.

Detta r ju sjlvklart inget alternativ men vill bara dela med mig.
Citera
2012-04-25, 19:47
Medlem
S.N.As avatar
Jag blir ren p THC av 4 burkar energidryck ca 30 minuter fre, krde alltid det nr jag lmnade urinprov och bara rkte. d drycken innehller hga halter B-vitamin s r urinets frg ocks lite "orange" aktigt, trots detta har det aldrig varit ngra spekulationer kring detta.
I dessa fall har jag haft mjlighet att pinka i busken utanfr provtagningen direkt innan, och lyckats klmma ur ngra droppar, dock testades jag d med sticka och inte med lab-analys

P amfetamin har jag aldrig lyckats lura en sticka eller en analys! har frskt med upp till 4 liter vatten + enorma mngder c-vitamin (2 psar askorbinsyra=70gram cvitamin) rekomenderat dagligt intag p c-vitamin r max 60mg, vilket innebr att jag har stoppat i mig ca 1160% av rekomenderat dagligt intag, och enda jag ftt ut av det r diarr och jvligt sur mage!
ven provat att hllt diskmedel i muggen s pisset blev kladdigt! haha, funkade icke.

jag har vldigt aktiv vtskedrivning (kan bero p att 2 veckor i koma, nerkyld frminskat min blsa, vad vet jag) men p analys, har jag somsagt aldrig lyckats maskera mitt urin. tar hellre en bter som end gr till kron-kalle en att dricka 2 psar askorbinsyra i vilket fall.

Eftersom man oftast inte fr frbereda sitt urin, s r man vl inkallad s r det antingen smlla drren i ansiktet p grisen och springa eller helt enkelt ta o bita i det sura pplet, livet gr vidare.

Dock s r det inte s himla jobbigt att ha med sig en liten flaska, pse och nl, eller ev. Whizzinator ( http://www.pulpinternational.com/pul...izzinator.html ) s noga r de inte p polisstationen som jag det tidigare nmnt i trden, har haft med mig en redlinepse under pungen under urinprov, under visitering, och sedan nr jag skulle duscha innan inskrivning p anstalten krt upp den i dr solen inte skiner, rekomenderar inte ni ska stoppa upp urin i dalgngen, d det r vldigt obehagligt att f ut detta vid senare tillflle.
Citera
2012-07-01, 11:09
Medlem
Softers avatar
Jag kpte klorin (dubbelverkande javex hette det) p affren och smrjde in fingrarna med det innan jag skulle lmna urinprovet (doping).. Pissade p 2-3 fingrar som jag hade smrjt in med javex och ner i koppen.

terkommer med slutresultat.
Citera
2012-07-01, 11:27
Medlem
Blodigmuss avatar
Dom gamla rvarna brukade alltid ha en lime i fickan ifall dom blev testade, bst r o ha ett par shorts med en sn liten innerficka som man kan ha den i. Man fr rulla den innan s den blir mjuk och ltt att klmma ut ngon droppe med en hand, sen r det bara o pissa p fingret med dropparna, o s vips
Citera
2012-07-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Jag kpte klorin (dubbelverkande javex hette det) p affren och smrjde in fingrarna med det innan jag skulle lmna urinprovet (doping).. Pissade p 2-3 fingrar som jag hade smrjt in med javex och ner i koppen.

Var det nervst?

Kommer bli intressant och se om det gr bra.
Citera
2012-07-01, 12:42
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakfylla
Var det nervst?

Kommer bli intressant och se om det gr bra.
Hahaha men gissa Knde mig lite skamsen nr det droppade piss frn fingrarna och jag lite diskret fick torka av mig p byxorna nr krringen stod 1 meter bakom mig.. Tror inte hon mrkte ntt dock
Citera
2012-07-03, 10:06
Medlem
haha123s avatar
Vad fr typ av tvl anvnder man? Flytande och i vilken mngd? med tanke p att man pissar typ, runt 20cl?
Citera
2012-09-20, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer

Hur har det gtt nu d ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in