2012-04-23, 01:13
Medlem
Jag har bott med en styvfamilj jag ogillar vilket resulterat i att stället jag bott på ej känts som mitt hem sedan vi flyttade hit, säkert 5 år sedan. Jag ogillar staden jag bor i och människorna som bor här. jag är uttråkad och har varit ensam i många års tid nu, flashback har länge varit ett tidsfördriv, här spenderas en större del av dagen.

Aja, jag är till och från mig själv kan man säga, ibland känner jag mig jordnära och får en euforisk känsla av det, men allt som oftast känner jag inget,, alls, längre. Jag vill vara den personen inom mig som jag är stolt över och gillar, och ibland dyker den personen upp, men allt som oftast faller jag tillbaka till den grubblande personen, som aldrig får någon ro. Denna vardagliga situation har lett till osäkerhet, depression, ältande och ångest. Även jävligt mycket utveckling, men jag vill att det ska vända nu, jag kan ju inte sitta hemma och utvecklas av mina problem tills det att jag dör liksom.

Jag kommer att flytta till stockholm i sommar, till en början bor jag hos min mor, vi står varandra nära och hon är världens snällaste, så där kommer jag att få lugn och ro'n som jag till mestadels ''saknat'' där jag befinner mig just nu.

För att komma till saken. Jag är rätt... ''förstörd'' numer, av att vistas i en miljö som man inte alls trivs i i flera års tid gör ju skada kan jag tro. Jag undrar därav om någon varit med om någonting liknande och... fått en annan personlighet när denne gjort det bekvämt för sig? Kommer det ta lång tid eller? När jag åker och hälsar på någon vecka då & då så känner jag redan förändring i mig själv.

Tråden är lite oklar märker jag, och jag skriver det jag just nu tänker satt. Är det någon som har några tips så, feel free to share it.

Peace.
Citera
2012-04-23, 01:14
Bannlyst
ha du låter lite galen. no offence tho.

men rök på lite så e det lugnt med dig, tror inte det blir någa problem om du tänker ta livet av dig ring 112 omedelbart
Citera
2012-04-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novelty
ha du låter lite galen. no offence tho.

men rök på lite så e det lugnt med dig, tror inte det blir någa problem om du tänker ta livet av dig ring 112 omedelbart

Hah, vilket jävla inlägg.
Citera
2018-01-30, 19:45
Medlem
Hur gick de såhär 6 år senare? genuint intresserad
Citera
2018-01-30, 21:25
Medlem
hans senaste aktivitet: 2012-07-29 19:15

Finns ju bara två alternativ, antingen självmord eller så tog han tag i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in