2012-04-23, 01:08
Medlem
Vet någon av erfarenhet om det finns någon sorts snus att köpa i Argentina? Ska dit och vill inte köpa via nätet.

Tack på förhand.
Citera
2012-04-23, 01:09
Medlem
TheGamers avatar
Hur länge ska du vara borta? Ta annars med dig ett par stockar?
Citera
2012-04-23, 01:16
Medlem
Nebos avatar
Bodde i BsAs ett tag och umgicks rätt mycket med de svenskar som bor där och det fanns endel med samma problem, en av killarna hade planerat starta upp någon återförsäljning men tror inte det blev något av det. Det lär vara i princip omöjligt få tag om du inte beställer via nätet eller tar med eget.
Citera
2012-04-23, 01:17
Medlem
Ett år snackar vi om...
Citera
2012-04-23, 01:26
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingu11
Ett år snackar vi om...

Då rekommenderar jag att du tar med dig för en månad ( snus brukar hålla så länge beroende på hur du förvarar det ) och sen beställer från nätet, eller så får du sluta snusa och börja röka
Citera
2012-04-23, 01:30
Medlem
Men vafan, älskar snus ju... Röka är inget alternativ, satsar på att hitta någon galen indian-tobak!
Citera
2012-04-23, 02:12
Medlem
Där det finns svenskar, så finns det snus. Jag var i Frankrike i en månad, och det var väl ett s.k "svenskställe" och givetvis så hade jag inte packat med mig tillräckligt med snus. Men jag träffade ett gäng andra svenskar som tipsade om en kiosk där man sålde under disken så att säga. Dyrt som fan var det dock.

Hur det är i Argentina, vet jag inte. Men jag skulle nog inte satsa pengar på att det finns att köpa. Så lasta med dig så mycket du kan/orkar bära.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in