Biff beskriver ju oftast personen som stor och muskulös. Är du väldigt vältränad och stor, då är du en biff. Sedan har det blivit till något som även stora otränade personer kallar sig. Med andra ord, är du stor, oavsett om det är fett eller muskler, så är du en ''biff''.
Själv stör jag mig på killar i 15-16 års åldern som precis börjar tränat och flexar magrutorna medans brösten och armarna är löjligt taniga. Alla tjejer i den åldern avgudar det också
Aja, borde inte bry mig för i helvete men efter att någon tråd på Flashback skapades om fenomenet så kunde jag inte låta bli hata lite.
Själv stör jag mig på killar i 15-16 års åldern som precis börjar tränat och flexar magrutorna medans brösten och armarna är löjligt taniga. Alla tjejer i den åldern avgudar det också
Aja, borde inte bry mig för i helvete men efter att någon tråd på Flashback skapades om fenomenet så kunde jag inte låta bli hata lite.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!