• 1
  • 2
2012-04-22, 11:38
Medlem
godawdos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Köp en liter GBL som du sveper, garanterat död om ingen hittar dig och ringer en ambulans. Vill du köra hardcore kan du ju injicera GBL:et, då är din död ännu mer garanterad.

Om jag skall vara ärlig, då har jag ingen aning om vad GBL är??

Men i vilket fall, så tror jag inte längre att jag behöver "pensionsspara", SÅ TACK FÖR TIPSEN..
Citera
2012-04-22, 11:56
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
GBL/GHB är säkert dödligt redan vid 250-500 ml om han vill komma undan billigare men det är dock inte lika dödligt som alla verkar tro. gjorde något dumt och kasta i mig 6-7 ml GBL efter en utekväll med 12 öl och nån benso och jag sitter ju här.
Ja det är en stor hysteri om GBL/GHB men det är inte ofarligt, drog på mig en OD men då var det mest risk för att kvävs av mina egna spyor så min "vän" la mig på sidan så var det lugnt. Men kör man skiten i en ven så är man nästan garanterat död, även om man som nybörjare köra extrema doser som 250-500 ml, någon av killarna i Jag vill inte leva detta livet fick ju i sig 3 deciliter och klarade sig.

Citat:
Ursprungligen postat av godawdo

Men i vilket fall, så tror jag inte längre att jag behöver "pensionsspara", SÅ TACK FÖR TIPSEN..
Det är en drog som är besläktad med GHB och är laglig i Sverige så det är lättåtkomligt över webben.
Citera
2012-04-22, 12:31
Medlem
BenAsslicks avatar
Sök innan du postar, här finns en oändlighet av tips - https://www.flashback.org/t594165.

För övrigt så vill du verkligen inte ha svamp om det är död du eftersträvar.
Citera
2012-04-22, 13:47
Medlem
Evil Kneivels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godawdo

släppte trippen?
Citera
2012-04-22, 13:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Ja det är en stor hysteri om GBL/GHB men det är inte ofarligt, drog på mig en OD men då var det mest risk för att kvävs av mina egna spyor så min "vän" la mig på sidan så var det lugnt. Men kör man skiten i en ven så är man nästan garanterat död, även om man som nybörjare köra extrema doser som 250-500 ml, någon av killarna i Jag vill inte leva detta livet fick ju i sig 3 deciliter och klarade sig.

Det är en drog som är besläktad med GHB och är laglig i Sverige så det är lättåtkomligt över webben.

GBL är en prodrug till GHB och den är inte laglig utan klassad som hälsofarlig och straffet för innehav ger upp till 1 års fängelse.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in