Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Skrev ett inlägg i den nu döda tråden om Schneider- Dulce , i sista filmen med honom innan han mördades påstod han bl.a att en hemlig bas byggdes här i Sverige.
https://www.flashback.org/t982357p2
Jag såg programmet på youtube så sent som ikväll och drog öronen åt mig när han nämnde Sverige. Är det någon som har hört nån annan nämna en sån underjordisk bas i Sverige?
Huruvida Schneider var en lögnaktig dåre eller inte vill jag inte uttala mig om eftersom det bara blir spekulationer från min sida men visst har han en otrolig historia att berätta. Häpnadsväckande siffror dessutom. Triljoner dollar används för att bygga över 120 underjordiska baser där tiotusentals människor arbetar, det utförs hemliga mer eller mindre perversa experiment på människor och djur. De forskar kring telepati, hjärntvätt, hjärnkontroll osv.
Människor klonas och tvingas ha sex med utomjordingar, (enligt andra artiklar på nätet roar sig utomjordingar med gängvåldtäkter på kvinnor i ovan nämnda militärbaser) och det har pågått ett underjordiskt krig mellan människor och utomjordingar i drygt 40 år. Medlemmar från Delta Force, Navy Seals, Secret Service (varför de nu skulle pyssla med militära operationer, de ansvarar ju vanligtvis för säkerheten kring presidenten) och andra mer eller mindre hemliga Black Ops-organisationer har deltagit i striderna. Det låter ju nästan för bra för att vara sant.
Sen när det på fullaste allvar påstås att amerikanska skuggregeringen förbereder tusentals mer eller mindre hjärntvättade och 100%igt lojala militärer, polisstyrkor och paramilitära styrkor och bara väntar på rätt tillfälle att införa Martial Law för att senare kasta omkull "demokratin" och införa en fascistoid polisstat känns det mer och mer som någon dystopisk science fiction-rulle.
Spännande är det hur som helst och frågan kvarstår - hur mycket visste han egentligen innan han blev mördad? Samtidigt frågar jag mig själv - om det nu stämmer att det byggs/har byggts en enorm underjordisk bas i Sverige, skulle de verkligen kunna hålla det såpass hemligt att ingen information läcker ut överhuvudtaget? Någon lyckas ju alltid få reda på nånting och sen är ju snacket igång.