Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Jag har ofta undrat vad det är för blyga pajasar som tittar på klippt porr? TV1000 har ju någon dag i veckan då man kör filmer i kraftigt nedklippt version, där man varken får se murran, kuken eller komskottet. Ofta "råkar" en armbåge eller ett knä vara ivägen för "the action", och ofta filmas ansiktenas reaktioner mer än själva akten.
Vad är det för knäppskallar som inte pallar med den vanliga porren? Är man så pryd så kanske man skulle ta och strunta i porr helt och hållet! (det är ju inte så att filmen är konstnärligare eller nåt, det är ju bara en nedklippt vanlig porrfilm!)
Kan du förklara för mig varför man är blyg pajas, knäppskalle eller pryd för att man gillar softcore? Det är en fråga om smak! Ibland vill jag ha pang på och knulla medan jag vid andra tillfällen vill ha nåt harmoniskt, mer stämningsfullt. Vad det blir beror på humör, väder, sällskap, vad man känner för stunden m.m. Det ena utesluter inte det andra! Själv har jag alltid undrat vad det är för knäppskallar som äter Palt, lyssnar på hårdrock, kör Saab eller bor i Stockholm.
Tillägg
Antagligen sänds TV1000 på ställen (Norge?) där det finns hårdare cencur. Kan också vara så att TV1000 vill vända sig till en bredare grupp av porrfilmstittare.