Kan inte admin ta bort Securion som moderator? Han låser huvudinlägg lika mycket som han andas, fattar han inte att det är fel policy att låsa inläggen när man kan ta bort inläggen i huvudinläggen som inte har med saken att göra. Om man gör som Securion kan man alltså skapa ett väldigt debatterat inlägg, så kommer någon islamist eller vänsterextremist och skriver saker som securion inte tycker hör till ämnet, då låser han hela huvudinlägget. Idiotiskt tycker jag. :evil: :!: :idea:
Kan inte admin ta bort Securion som moderator? Han låser huvudinlägg lika mycket som han andas, fattar han inte att det är fel policy att låsa inläggen när man kan ta bort inläggen i huvudinläggen som inte har med saken att göra. Om man gör som Securion kan man alltså skapa ett väldigt debatterat inlägg, så kommer någon islamist eller vänsterextremist och skriver saker som securion inte tycker hör till ämnet, då låser han hela huvudinlägget. Idiotiskt tycker jag. :evil: :!: :idea:
Jag tror han drömmer om flashback,,i drömmen sitter han och låser huvudinlägg, det är hans dröm och kall i livet. På jobbet sitter han väl och smeker sig samtidigt som han fantiserar om att låsa inlägg. :P
securion har visat sig vara OK som moderator, fast jag inte håller med om hans åsikter.
Securion får även mitt stöd! Jag tycker det är mycket gnäll för nästan ingenting. Det är väl bara att följa de få regler som finns för forumen och när en tråd blivit låst är det ju bara att starta en ny med hänvisning till den låsta.
Det är ju ofrånkommligt att en tråd spårar ur efter det att 20-30 personer svarat. Väldigt få tror jag kan bilda sig en uppfattning om vad tråden verkligen handlar om.
Hur kan en människa på 30 år bära sig åt som den gör, han måste ha åkt på en mental räkmacka genom livet, eftertänksamhet är obefintlig, han fick säkert stryck av en sträng far när när han var liten, han har inte kommit över det än. Securion är en vandrande bomb, en riktig Flink tror jag, det brister där till slut... :?