2002-11-12, 13:40
Bannlyst
Kan inte admin ta bort Securion som moderator? Han låser huvudinlägg lika mycket som han andas, fattar han inte att det är fel policy att låsa inläggen när man kan ta bort inläggen i huvudinläggen som inte har med saken att göra. Om man gör som Securion kan man alltså skapa ett väldigt debatterat inlägg, så kommer någon islamist eller vänsterextremist och skriver saker som securion inte tycker hör till ämnet, då låser han hela huvudinlägget. Idiotiskt tycker jag. :evil: :!: :idea:

Securion :arrow: :!:
Citera
2002-11-12, 13:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Håller med.
Citera
2002-11-12, 15:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Kicka Securion nu!

Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Kan inte admin ta bort Securion som moderator? Han låser huvudinlägg lika mycket som han andas, fattar han inte att det är fel policy att låsa inläggen när man kan ta bort inläggen i huvudinläggen som inte har med saken att göra. Om man gör som Securion kan man alltså skapa ett väldigt debatterat inlägg, så kommer någon islamist eller vänsterextremist och skriver saker som securion inte tycker hör till ämnet, då låser han hela huvudinlägget. Idiotiskt tycker jag. :evil: :!: :idea:

Securion :arrow: :!:

Varför det? Tycker det verkar bra på detta forat.
Citera
2002-11-12, 15:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion! Lås denna tråd. Det har inget med invandringspolitik att göra.
Citera
2002-11-12, 16:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giuseppe
Securion! Lås denna tråd. Det har inget med invandringspolitik att göra.

Snarare flytta den till forumet dar Flashback diskuteras. For fragestallningen ar synnerligen relevant.

Det finns forresten en intressant diskussion dar ("Ville bara klargora", heter den" som tar upp Securions framfart i ett annan forum. 8)
Citera
2002-11-12, 16:15
Bannlyst
Haha du behöver nog inte säga till honom.

Jag tror han drömmer om flashback,,i drömmen sitter han och låser huvudinlägg, det är hans dröm och kall i livet. På jobbet sitter han väl och smeker sig samtidigt som han fantiserar om att låsa inlägg. :P
Citera
2002-11-13, 16:12
äldre konto (old)
Ej medlem
securion har visat sig vara OK som moderator, fast jag inte håller med om hans åsikter.
Citera
2002-11-13, 17:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurra S
securion har visat sig vara OK som moderator, fast jag inte håller med om hans åsikter.

Securion får även mitt stöd! Jag tycker det är mycket gnäll för nästan ingenting. Det är väl bara att följa de få regler som finns för forumen och när en tråd blivit låst är det ju bara att starta en ny med hänvisning till den låsta.
Det är ju ofrånkommligt att en tråd spårar ur efter det att 20-30 personer svarat. Väldigt få tror jag kan bilda sig en uppfattning om vad tråden verkligen handlar om.

Mvh
Mr Testher
Citera
2002-11-13, 17:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurra S

Tycker det jag kan se att han är en utmärkt moderator.
Citera
2002-11-14, 13:10
äldre konto (old)
Ej medlem
japp

INGA klagomål från mig heller! Han gör ett bra jobb!
Citera
2002-11-15, 06:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: japp

Hur kan en människa på 30 år bära sig åt som den gör, han måste ha åkt på en mental räkmacka genom livet, eftertänksamhet är obefintlig, han fick säkert stryck av en sträng far när när han var liten, han har inte kommit över det än. Securion är en vandrande bomb, en riktig Flink tror jag, det brister där till slut... :?
Citera
2002-11-15, 08:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Om ni sover på nätterna kanske ni inte skulle vara
så arga på varandra?
Seså, ta i hand nu och gå åt varsitt håll....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in