2012-04-21, 11:34
Medlem
Ass.Parades avatar
Kan man träna ena bröstet bara?
Känner att mitt högra ligger ganska mycket bakom vänstra vilket är sjukt fult.
Citera
2012-04-21, 11:40
Medlem
chibarikus avatar
Skulle väl funka med hantelpress och i vissa maskiner borde det ju gå att bara köra med en arm.

Fast nu drar jag till med en chansning. Om man tränar bröst som vanligt kommer inte det "mindre" bröstet komma ikapp av sig själv då det hela tiden kommer få jobba hårdare?
Citera
2012-04-21, 11:49
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibariku
Skulle väl funka med hantelpress och i vissa maskiner borde det ju gå att bara köra med en arm.

Fast nu drar jag till med en chansning. Om man tränar bröst som vanligt kommer inte det "mindre" bröstet komma ikapp av sig själv då det hela tiden kommer få jobba hårdare?

Det stämmer, om det är samma belastning på de båda. TS, träna enbart hantelövningar istället så kommer ditt högra bröst att växa ikapp så småningom.
Citera
2012-04-21, 11:52
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chibariku

Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Det stämmer, om det är samma belastning på de båda. TS, träna enbart hantelövningar istället så kommer ditt högra bröst att växa ikapp så småningom.

Jaså? Låter kanon. Tack!
Citera
2012-04-21, 11:59
Medlem
gulaLejonets avatar
känner igen problemet, min vänstra biceps är som karl alfreds!
Citera
2012-04-21, 13:45
Medlem
Sederns avatar
Denna teknik lär väl funka?

http://www.youtube.com/watch?v=6v-iI...eature=related
Citera
2012-04-21, 14:18
Medlem
Hantlar jämnar ut allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera