• 1
  • 2
2012-04-21, 21:48
Medlem
Tack så mycket för övningrna det uppskattas
Citera
2012-04-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaDionysos
Det är det jag ska träna karate 2 gånger i veckan sedan så ska jag börja träna 3 gånger i veckan på gym
Jag tränar i stort sätt bara ben när det är karate så det blir 3 gånger jag tränar överkroppen på gym.
Eftersom jag vill träna mage och rygg mest är för att jag inte hittar så bra övningar och dessutom är svagast där speciellt ryggen faktiskt.
Bry inte er om kostnaden det är ingen fara med det. Så jag behöver mycket tips på övningar. Jag tränar andra med men de har jag bra övningar till.
Ok, här har du de bästa övningarna för rygg och mage (imo, men jag har alltid rätt): valfri variant av viktade crunches, exempelvis cable crunches. Marklyft, pendlay rows, chins, pulldownmaskin.

Citat:
Ursprungligen postat av Smurf-Konto
Här har du magträning of doom så att säga
http://www.dailymotion.com/video/xiy...pper_lifestyle
Dåligt som fan.
Citera
2012-04-21, 23:58
Medlem
Smurf-Kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Ok, här har du de bästa övningarna för rygg och mage (imo, men jag har alltid rätt): valfri variant av viktade crunches, exempelvis cable crunches. Marklyft, pendlay rows, chins, pulldownmaskin.

Dåligt som fan.
Why? Han var ju ute efter träning i hemmet.
Citera
2012-04-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf-Konto
Why? Han var ju ute efter träning i hemmet.
jag blev förvirrad när han 2 gånger skrev att han tränar 3 dagar i veckan på gym och han skrev en gång att han vill träna hemma.
Citera
2012-04-22, 11:49
Medlem
I första inlägget skrev jag övningar man kunde göra hemma men nu senare så skrev jag att jag inte hade långt till gymmet så det är ingen fara att ni förväxlar varandra.
Tack för övningarna
Men jag ändrar mig nog med tanke på att det ger nog mer om man ska träna gym än hemma.
Citera
2012-04-22, 15:30
Medlem
MarshallLesPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaDionysos
I första inlägget skrev jag övningar man kunde göra hemma men nu senare så skrev jag att jag inte hade långt till gymmet så det är ingen fara att ni förväxlar varandra.
Tack för övningarna
Men jag ändrar mig nog med tanke på att det ger nog mer om man ska träna gym än hemma.
Det gör det utan tvekan, lycka till!
Citera
2012-04-22, 15:55
Medlem
Tack
Citera
2012-04-22, 20:35
Medlem
xantrexs avatar
VARNING! Risk för rumpaaaaaah

http://www.youtube.com/watch?v=-MLhl...4&feature=plcp
Citera