2011-07-25, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av SteveZissou
På demokratisk väg kommer vi fortsätta att bekämpa er, ni kanske har vunnit slaget men jag är övertygad om att vi kommer vinna kriget. För det finns ingen fred mellan människor som er och övriga samhället, det finns ingen väg tillbaks för er. Jag hoppas att ni inte är så fega att ni är anonyma med era åsikter. Att inte ens kunna säga vad man tycker måste vara definitionen på feghet, där skiljer ni er inte så mycket från pedofiler. D.v.s snacka på nätet anonymt går bra, men i verkligheten är ni rädda som små möss. Usch ja, vidriga människor är vad ni är och allt ont önskar jag er.
Den här demokratiska kampen som bland annat fördes i media mot Sverigedemokraterna bestod mest i att de inte fick komma till tals. Är det sann demokrati där man tystar de som är av en annan åsikt?
Just nu ekar orden "Vi måste hålla ihop med hatet", "Inte låta någon extremist krossa våra demokrtatiska värderingar"
Det är komik. Vi vet alla att det finns en Tredje statsmakt som består utav journalister. Dessa är de största hororna man kan beskåda på planeten Tellus. De föraktar allt som har med europeisk kultur att göra. Sent skall dock syndaren vakna.Det är dock föga förvånande att så många av er hyllar demokrati. Ärligt talat så tror jag inte många av er har tänkt igenom vad demokrati är men lik förbannat så kan ni skrika er hesa om att det är så fruktansvärt bra. Mig veterligen fick aldrig norrmännen rösta om de ville bli utplånade. Inte vi svenskar heller för den delen. Eller danskarna utan en dogmatisk iscensättning regisserad utav våra journalister om detta magnifika styrelseskikt samt de medföljande flosklerna om mänskliga rättigheter - men i en värld där alla har rättigheter men inga skyldigheter - vad tror ni händer?
Varför finns inte Romarriket kvar tror ni? De hade ingenjörer, teatrar med skådespel, litteratur, debatter, ett styrelseskick som kallas demokarti men som endast var tillför en rik manlig adel. Sedan försvann Romarriket med all sin prakt. Inte i ett vingslag utan succesivt så försvann de romerskadygderna (googla dem) och till slut var det inget mer romerskt rike. Sverige är ej heller beständigt. Inte ens gränserna kommer vara de samma och än mindre populationen och vår heliga demokrati.
Vakna upp gott folk för ännu är inte timman slagen även om det är jäkligt sent.
) små huvuden hur mycket man än försöker kan jag förstå att desperationen tar till.