Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlands.guld
Hur skulle det kunna bli inbördeskrig i Sverige egentligen? Väldigt få har vapen.
Nja där har du fel. På landet är var och varannan uppgraderad till tänderna med både älgstudsare och annat.
Tvärtom så är det I Sverige många som har vapen lagligt och många som har det olagligt också.
Men inbördeskrig? Nja det beror helt och hållet på om politikerna skjuter sig själva i tån eller inte.
Skiter man i vindarna som blåser så blir man överraskad av stormen.