2016-01-12, 22:12
  #1153
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Det var hög arbetslöshet i Sverige på 90-talet när jugoslaverna kom.

Måhända men de fanns tomma bostäder.
Citera
2016-01-12, 22:30
  #1154
Medlem
Kommer inte bli något krig, svenskarna kommer att lägga sig platt och bli utrotade. Bara att vänja sig vid tanken.

Varför ska någon göra något ö.h.t för detta bittra jävla självhatande folk? se till sitt eget, det är vad man ska göra, och skita i resten.

Lev ut era drömmar och ta självmord sen istället gott folk.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-01-12 kl. 22:36.
Citera
2016-01-12, 22:37
  #1155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Kommer inte bli något krig, svenskarna kommer att lägga sig platt och bli utrotade. Bara att vänja sig vid tanken.

Varför ska någon göra något ö.h.t för detta bittra jävla självhatande folk? se till sitt eget, det är vad man ska göra, och skita i resten.

Prioritera det egna landet och folket klart mer. Men inte helt ignorera omvärlden. Absolut ingen imperialism dock.
Citera
2016-01-12, 22:41
  #1156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
Prioritera det egna landet och folket klart mer. Men inte helt ignorera omvärlden. Absolut ingen imperialism dock.

Haha, hurdå? hur ska du kunna prioritera det när det sen inte finns längre? haha.

Eller hade du tänkt klona dig själv?

Bäst att få arslet ur vagnen och uppfinna kloningsapparaten då och det fort som attan.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-01-12 kl. 22:52.
Citera
2016-01-12, 22:55
  #1157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Haha, hurdå? hur ska du kunna prioritera det när det sen inte finns längre? haha.

Eller hade du tänkt klona dig själv?

Bäst att få arslet ur vagnen och uppfinna kloningsapparaten då och det fort som attan.

Indoktrineringen luckras upp allt mer så läget är inte så dåligt som du vill hävda.
Citera
2016-01-12, 22:58
  #1158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
Indoktrineringen luckras upp allt mer så läget är inte så dåligt som du vill hävda.

Nej det har den inte, folk har bara börjat fatta att folk som kommer hit inte är indoktrinerade som de själva är.

Lycka till med kloningsapparaten.
Citera
2016-01-12, 23:03
  #1159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nej det har den inte, folk har bara börjat fatta att folk som kommer hit inte är indoktrinerade som de själva är.

Lycka till med kloningsapparaten.

Jaha, jag märker skillnaderna i alla fall. Det var helt annorlunda för ett år sen.
Citera
2016-01-12, 23:07
  #1160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
Jaha, jag märker skillnaderna i alla fall. Det var helt annorlunda för ett år sen.

Ja, men inte fan är det tack vare besserwissarna här på flashback i all fall.
Citera
2016-01-12, 23:08
  #1161
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Hur skulle det kunna bli inbördeskrig i Sverige egentligen? Väldigt få har vapen.
Citera
2016-01-19, 01:19
  #1162
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroehmer
Det är vad du och dina gelikar hoppas på, som de krigshetsare ni är.

Jag har långt tillbaka varit öppen motståndare till den här utvecklingen och har varnat för den. Att skriva att jag då skulle hoppas på denna utveckling är verkligen mentalt efterblivet. Det är de som har skapat dagens situation och inte minst det som komma skall som är skyldiga till det lidande det kommer att föra med sig, knappast vi som har varit motståndare till det hela. Notera att "det hela" handlar om betydligt mer än endast asylpolitiken.
__________________
Senast redigerad av Europe 2016-01-19 kl. 01:28.
Citera
2016-01-19, 01:47
  #1163
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Hur skulle det kunna bli inbördeskrig i Sverige egentligen? Väldigt få har vapen.

Ser väl inte hur det ska kunna bli något regelrätt krig men vapen finns det gott om. 9:e vapentätaste landet i världen. Räknat då utifrån legala och visst skillnad på vapen då om man betänker att det mest rör sig om jaktvapen.

I just aspekten om vapen så var det ju liten skillnad för bara en 15 år sedan med hemvärnet som hade sina Ak5 i hemmet sedan fanns det för totalförsvaret bunkrar lite överallt med lager av Ak4 och Ak5 med ammo för en armé på runt en halv mille. Detta är ju borta nu.
Citera
2016-01-19, 02:08
  #1164
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Hur skulle det kunna bli inbördeskrig i Sverige egentligen? Väldigt få har vapen.
Nja där har du fel. På landet är var och varannan uppgraderad till tänderna med både älgstudsare och annat.
Tvärtom så är det I Sverige många som har vapen lagligt och många som har det olagligt också.
Men inbördeskrig? Nja det beror helt och hållet på om politikerna skjuter sig själva i tån eller inte.
Skiter man i vindarna som blåser så blir man överraskad av stormen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in