Citat:
Ursprungligen postat av
rasbiolog
Jag håller bara med delvis. Se på Kommendör Breivik. Har någon följt efter? Det kan man väl inte direkt påstå. Visst, någon kan ta ett stort steg, men det kommer ändå inte följa så många efter. Det krävs en kritisk massa som når en kritisk punkt snarare än en icke-kritisk massa som nått en icke-kritisk punkt och en aldrig så hjältemodig ensam person som tar ett enormt stort steg. Det du benämner gråt-runk och tangentbordskrig fyller faktiskt en funktion.
Tänk dig en flock infödingar som ska ut och kriga. Ett gäng negrillos med små spjut i händerna. De tänder inte bara lampan där i hyddan på morgonen, samlar ihop sig och sina små spjut, anfaller närmsta grannby. Nej. Först målar de sig i ansiktet på ett skräckinjagande sätt. De danser runt i ring och skriker högre och högre. De hetsar varandra till högre och högre höjder. När de nästan nått klimax tar de sina små spjut i händerna och dansar ett varv till. Sen ger de sig ut och krigar mot grannbyn. Precis som deras små negrilloförfäder har gjort i alla år före det.
Gråt-runkandet och tangentbordskrigandet bör inte nedvärderas eftersom det hetsar våra egna krigare till högre och högre höjder. Vi behöver nå en kritisk massa och en kritisk punkt. Sen smäller det. Achmed går över gränsen och en jättelynchmobb hänger honom i en lyktstolpe. När de inser att de kommer få skaka galler om de slutar där så fortsätter de till kommunhuset och hänger första bästa såssepolitiker. När näste Kommendör Breivik läser om händelseutvecklingen i Fria Tider så bränner han av sin jättelika bomb från helvetet utanför riksdagshuset. Sen ansluter fler och fler som har tröttnat.
Något i den stilen tror jag kan hända. Inte att en ensam person ställer sig upp och tar ledningen. En sådan person kommer Systemet göra processen kort med och sen dör det ut. Nej, en massa människor måste långsamt nå kokpunkten tillsammans. Det är svårt för Systemet att förhindra. Mona Muslim och Säpo kommer förstås försöka "avradikalisera" medelst batikhäxors omsorg, men det kommer fungera lika bra som det gör att "avradikalisera" skäggbeprydda unga sandnegerhanar på samma sätt.
Som vanligt ett valskrivet inlagg Rasbiolog.
Jag kan halla med dig i mangt och mycket. Men du skriver ju sjalv att de sma pygmeerna tillslut anda drar astad och utfor sin attack efter att ha forberett sig.
Den stora skillnaden jag ser har ar att dessa sma negrer har hela sitt samhalles stod bakom sig nar de ska ut och kriga.
Det gor en enorm skillnad for moralen och offerviljan att veta stodet hemmifran ar kompakt och oavsett hur det gar kommer de som lyckas overleva formodligen hyllas som hjaltar nar de kommer hem.
Har i Sverige sa kulle det vara prcis motsatt. Den stora majoriteten av samhallet skulle se dessa som terrorister och fega as som ger sig pa "oskyldiga"
Dessutom sa skulle "de goda krafterna" satta in bade polis och militar innan vara sma negrer hunnit kasta alla sina spjut.
Men jag haller ditt scenario om att nar tillrackligt manga fatt nog,och har talar vi nog om minst 1miljon eller 10% av befolkningen,och ar villiga att faktiskt lamna sina hem och gora nagot.
Da kan det ga riktigt fort med forandringen av samhallet.
Men det maste forst bli bra mycket varre innan vi natt denna kritiska punkt. Jag tror att forst maste
1. Bostadsbubblan spricka och 100.000tals manniskor tvingas fran sina hem.
2. Arbetslosheten oka markant samtidigt som bidrag krympts till ett minimum. Du far en sangplats i ett talt pa en aker nagonstans samt 3mal mat om dagen. Ingenting mer
3. Hopplosheten vara riktigt pataglig. Har du forlorat ditt jobb sa kommer utsikterna vara sa sma att fa ett nytt att det inte riktigt ar ett alternativ om du nu inte vill jobba for 35kr/tim Dessutom ar alla pengar for riktade atgarder slut.
4.Bankerna har infort kapitalkontroller. Dvs du kan inte ta ut dina egna pengar.
Detta satter effektivt stopp for de som ser en mojlighet att flytta utomlands och borja om.
Och nar det borjar mullra i de hogre samhallsskikten,da kan det ga valdigt fort.
5.Alla andra "smasaker" sasom mord valdtakter ran skjutningar etc som inte drabbar mig personligen, men anda ar synnerligen otrevligt att ha i sin narhet natt sadan omfattning att du aldrig kan kanna dig helt trygg var du an befinner dig
Da kommer de besuttna skapa sina egna bostadsomraden med vakter ala USA..och nar pobeln vill in dar.....se ovan
MvH
Peller