• 1
  • 2
2013-05-20, 10:25
Medlem
arnejohnssons avatar
Bokade biljetter till vm finalen i hockey via biljett 24 i lördags kväll. Det tog visserligen ett tag innan jag fick biljetterna men i övrigt funkade allt bra. De hade även en kundservice öppen hela natten innan man kunde ringa i fall man hade frågor.
Jag fick i alla fall mina biljetter och ett minne för livet med VM guld till Sverige. Totalt betalade jag tom några kronor under orginalpriset.
Mycket möjligt att andra har haft problem men för mig funkade det perfekt.
Citera
2017-03-11, 22:50
Medlem
Biljett24 lurad! Bedrägeri! Helvete vad förbannad man blir. Jag är en upplyst konsument. Jag köpte förköpsbiljetter till melodifestivalen åt en vän. Kategori "bra sittplatser" det fanns även "parkett" 5 månader innan!

De vägrade fel biljetterna före några dagar innan själva eventet och platserna var ABSOLUT LÄNGST UPP I FRIENDS ARENA. Läktare 3! Pris 1200 per biljett och priset på själva biljetten jag fick stod det 300 på.

Personalen på plats berättade att det var vanligt och att de försöker få stopp på biljett24.

Deras kundtjänst svarar inte på frågor. Bara skitsnackande tonåringar som säger " det är en annan avdelning som bestämmer vilka platser man får "
Senast redigerad av FLASHBACKE 2017-03-11 kl. 23:02.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in