2012-04-20, 14:25
Medlem
Danro80s avatar
Jag har upptäckt att den här jackan är riktigt jävla snygg och skulle passa mig fint i sommar.

Och kikar man lite närmare på märket så är det ett boxningsmärke. dock verkar det även ha varit? förknippat med nynazister då den användes flitigt inom Skinheadkulturen (vilken nynazisterna tagit klädsmak ifrån)

Frågan är dock om man kan ha en sådan jacka utan att bli förknippad med detta?
ja alltså min övrig klädsel är givetvis inte svarta jeans och hängslen och kängar.

Mer troligt är att jag kommer ha ett par vita Stan Smith, ett par "trendiga" snyggt slitna jeans och valfri t-shirt..

Jag ber om ursäkt för att jag skriver lite risigt, kan jag skylla på sömnbrist?

Jackan: http://www.intermilitaria.se/show_pr...3D0&cat_id=136
Citera
2012-04-20, 14:32
Medlem
Köpte själv en harrington häromdan, man ser inte ut som en rasist för att man bär en harrington-jacka, bär det du tycker är snyggt och strunta i vad de har för rykten istället. Skärp dig.
Citera
2012-04-20, 14:39
Medlem
Geblods avatar
Finns ingen seriös "nazist" av idag som skulle klä sig som en skinnskalle, så du skulle bara betraktas som en helt vanlig sådan, om någon nu ens skulle dra den parallellen.

Köpte en för några år sen, var lite liten i storleken, men jag kanske fick ett måndagsexemplar. Men har du möjlighet att testa innan köp, gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in