2012-04-20, 12:46
Medlem
MightyMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonEssen
dagens sanning, dagens svenska ungdomar har läppglans och sminkar sig och suger av varandra på toaletten som de könlösa hen de blivit formade till av sina värdelösa föräldrar och den judiska skolan.

Det är bra att denna typen av svag människa ratas av samhället. de måste dö ut då de inte har den livsgnistan som krävs av en individ med eget sinne.
Ja men du glömmer bort att det är dom uppsminkade pojkarna som får brudarna
Citera
2012-04-20, 13:08
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MightyMax
Ja men du glömmer bort att det är dom uppsminkade pojkarna som får brudarna

Han har helt klart hakat upp sig på de uppsminkande pojkarna, som inte ens hade med tråden att göra från första början.
Citera
2012-04-20, 13:19
Medlem
MightyMaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Bo Rothstein skriver faktiskt om både invandrare och svenskar så jag anser att du misstolkade honom en smula när du skrev din artikel, kanske inte så konstigt med bilden som valdes i artikeln som Bo Rothstein inte valt ut personligen utan tidningen för att vinkla hans ord. Intressant är att det rent statistiskt är bara 50% av alla som överhuvudtaget kommer skaffa barn. Födslotalen sjunker drastiskt enligt Bo.

Men det är klart systemet gynnar kvinnor i utbildningsväsendet, likaså uppmuntrar föräldrar främst sina döttrar att studera, man anser att män alltid landar på fötterna endå.

För att sammanfatta Bo. Framtidens Sverige kommer bestå av få barn, massa gamla svenskar inlåste på underbemannade vårdinrättningar, massa bögar, akademiker kvinnor utan partner, utslagna män utan kvinna samt en radikalisering av unga män religiöst och nationellt. För att citera kaosturken, det kommer bli kaos.
Jag måste påpeka att Rothstein som är jude inte ser att svenska män blir utan partner som ett problem utan det faktum att svenska män kan komma att skylla detta på det judiskt skapade mångkulturella Sverige det är det som är problemet enligt "Bo".
Citera
2012-04-20, 13:21
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Frågan är då om det är "blattarnas fel" att svenska män blir bortselekterade eller om de svenska männen åtminstone på individuell nivå har sig själva att skylla för att de inte får fitta?

Hade problemet varit mindre om unga svenska män hade gått i skolan och fått bättre betyg, och ett jobb?

Det är en nackdel att många svenska män har börjat bli feminiserade.

Annars har ju en normal svensk man med hyfsat jobb och lite stake i brallan fann ingenting att oroa sig för utan kan väl bara vara glad - liksom oss andra med utländsk påbrå - att skitbrudarna hänger med kriminelle Ahmed istället.

Den största förloraren - och den som har störst risk för att bli ratad - är ju givetvis den misslyckade lilla rassen. Blek, lönnfet, helt jävla ospännande och som grinar som en liten fitta på att det är invandrarnas fel alltihopa. Det är nog det osexigaste en kvinna vet.

Å andra sidan så dräller det inte precis horder av kåta blondiner utanför halvanalfabeten Mehmet dörr som har ett grådassigt liv i en sunket betongförort utan något särskilt nätverk ens inom som egna folkgruppen.
Citera
2012-04-20, 13:26
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic

Den största förloraren - och den som har störst risk för att bli ratad - är ju givetvis den misslyckade lilla rassen. Blek, lönnfet, helt jävla ospännande och som grinar som en liten fitta på att det är invandrarnas fel alltihopa. Det är nog det osexigaste en kvinna vet.

Nu stämmer jag visserligen inte in på din fördomsprofil men jag känner spontant att jag måste försvara den lönnfeta, bleka ospännande personen du hånar. Människor som har åsikter har ett politiskt intresse och ett kontrollbehov. En brud som som inte har några egna åsikter eller som är naiv i sitt synsätt på världen är inte intressant för dessa rassar som du kallar dem. Det är helt enkelt en missmatch du målar upp. Det finns även invandringskritiska brudar och dessa tilltalar rassar mer än död fisk som simmar medströms.
Citera
2012-04-20, 15:10
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiskOchSDare
Nu stämmer jag visserligen inte in på din fördomsprofil men jag känner spontant att jag måste försvara den lönnfeta, bleka ospännande personen du hånar. Människor som har åsikter har ett politiskt intresse och ett kontrollbehov. En brud som som inte har några egna åsikter eller som är naiv i sitt synsätt på världen är inte intressant för dessa rassar som du kallar dem. Det är helt enkelt en missmatch du målar upp. Det finns även invandringskritiska brudar och dessa tilltalar rassar mer än död fisk som simmar medströms.
Fast hans inlägg kanske inte handlar om dig eller SD:are i allmänhet ens utan just den typ av människor han beskriver. Ytterst få kvinnor vill ha en loser utan karaktär oavsett hans hudfärg. Däremot behöver behöver man inte mycket pengar för att attrahera kvinnor (men det hjälper till).
Citera
2012-04-20, 15:13
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Fast hans inlägg kanske inte handlar om dig eller SD:are i allmänhet ens utan just den typ av människor han beskriver. Ytterst få kvinnor vill ha en loser utan karaktär oavsett hans hudfärg. Däremot behöver behöver man inte mycket pengar för att attrahera kvinnor (men det hjälper till).

Och jag bollade över frågan; Hur många män vill ha en loser utan karaktär oavsett hennes hudfärg?
Citera
2012-04-20, 15:17
Medlem
Another.Bricks avatar
Tråkigt och väldigt pk-svar kanske men... oavsett om man är svensk eller inte så är det ens eget fel om man blir ratad. Deal with it, och sluta skyll ifrån er på annat.
Citera
2012-04-20, 15:34
Medlem
-Trinity-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
....

Jag tycker du drar rätt märkliga slutsatser av artikeln...."den stora grupp lågutbildade män" skriver författaren. Det är ju i första hand invandrare i våra förorter, artikeln handlar således om invandring...
Citera
2012-04-20, 15:42
Medlem
VonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Trinity-
Jag tycker du drar rätt märkliga slutsatser av artikeln...."den stora grupp lågutbildade män" skriver författaren. Det är ju i första hand invandrare i våra förorter, artikeln handlar således om invandring...

Ja men invandrarna lockar småtjejer med knark och alkohol samt hotar dem med våld.

Det är föräldrarna som inte bryr sig om sina vita barn det är fel på, vilken normal förälder tycker det är OK att ens dotter eller son kommer hem med någon invalid jihadist som bara ställer till med skit för samhället på alla sätt och vis?

Svenska föräldrar är skyldiga till dagens dekadens, just dessa föräldrar råkar vara de lågutbildade smutsen med en gul blend i käften.
Citera
2012-04-20, 16:48
Medlem
När ni kommit upp en del i ålder kommer ni märka att de enda svenska tjejer som har skaffat barn med invandrare är de som är längst ner på skalan dvs ointelligenta eller mindre vackra ( extremt fula).

När tonåren är förbi ratar svenska tjejer "babbisarna".
Citera
2012-04-20, 17:18
Medlem
VonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullhawid
När ni kommit upp en del i ålder kommer ni märka att de enda svenska tjejer som har skaffat barn med invandrare är de som är längst ner på skalan dvs ointelligenta eller mindre vackra ( extremt fula).

När tonåren är förbi ratar svenska tjejer "babbisarna".

Ja nu ska vi inte ljuga, finns en del brudar som är fina på utsidan men genomruttna på insidan. Vi hade en sån där jag växte upp som började röka i 6:an och knullade runt med hela byn för att tillslut få en unge med någon pizza/kebab svarting med förkrympt hjärna.

Ungen hann inte ens bli ett år gammal innan farsan var borta och hon ludret satt där med sina fejk pattar i sin skitiga hyreslägenhet med en turkunge.

Fy fan vilken misär, subban var med på lyxfällan också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in