2012-04-20, 02:52
Bannlyst
Överdriver ni inte lite nu? Jag vet inte vilka kretsar ni umgås med men en stor majoritet av svenskarna blir väl tillsammans med andra svenskar?

En normal svensk kille har såklart inga problem att få en svensk tjej, en nördig svensk kille kanske har problem men nördar har alltid haft svårt att få tjejer, så var det även när jag växte upp i ett område med enbart svenskar i stort sett.

Sedan de som gnäller om att svenska killar inte kan få blattarnas brudar, vem fan bryr sig? Vem fan är intresserad av turk-brudar egentligen? När jag växte upp på 80-talet så tyckte alla killar att blattarnas kvinnor mest var äckliga hårbollar och ingen tänkte ens tanken på att dejta någon sådan brud.

Satsa på svenska tjejer så ska ni se att det löser sig för er killar!
Citera
2012-04-20, 02:57
Medlem
AkademiskOchSDares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernautt
Överdriver ni inte lite nu? Jag vet inte vilka kretsar ni umgås med men en stor majoritet av svenskarna blir väl tillsammans med andra svenskar?

En normal svensk kille har såklart inga problem att få en svensk tjej, en nördig svensk kille kanske har problem men nördar har alltid haft svårt att få tjejer, så var det även när jag växte upp i ett område med enbart svenskar i stort sett.

Sedan de som gnäller om att svenska killar inte kan få blattarnas brudar, vem fan bryr sig? Vem fan är intresserad av turk-brudar egentligen? När jag växte upp på 80-talet så tyckte alla killar att blattarnas kvinnor mest var äckliga hårbollar och ingen tänkte ens tanken på att dejta någon sådan brud.

Satsa på svenska tjejer så ska ni se att det löser sig för er killar!

I den bästa av världar kanske =P, men om du utgår ifrån att det föds 50/50 etniskt svenska flickor och pojkar och att några % av dessa flickor förr eller senare kommer att bli föremål för invandrare. Det innebär att svenska killar måste kompensera bortfallet med att titta på alternativ till återstående svenska tjejer.
Citera
2012-04-20, 04:04
Medlem
markus120s avatar
Jag tycker att det är lite av en överdrift, svenska män blir inte ratade men visst hamnar några utanför. Jo, det finns överflöd av unga män i marknaden och det skapar aldrig en harmonisk samhälle. Alltför många män har gått på feministiska trender och förlorat en del manlighet, svenska män har också sedan urminnes tider aldrig varit sexuellt aggressiva som i tex Södra Europa och för att inte tala om i Afrika och Arabvärlden, svenska män är laid back och lite blyga vilket aldrig är ett övertag för att förföra tjejer.
Citera
2012-04-20, 07:19
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Delvis tror jag det. Svenska unga män hade då lättare kunnat ösa dyra presenter över blondinerna och på så vis fått deras gunst. Antalet kvinnor hade inte ändrats, så då hade istället invandrarkillar fått bli utan tjejer. Troligen hade vi haft färre "dödsnazister" men fler Black Cobra och militanta islamister istället.

Men om även invandrarkillar hade lyckats bättre i skolan hade de kanske haft råd att importera en fru från sitt hemland istället för att nöja sig med en svensk blondin? För många blattar vill ju helst inte ha en blondin, det vet vi ju.

Jag har ett lite annorlunda perspektiv på detta problem:

Vi har i Sverige uppfostrat pojkar till att bli mesar som män, och de får därför svårare att konkurrera om kvinnorna med betydligt mer maskulint uppfostrade invandrarmän. För en sund kvinna finns inget mer oattraktivt än en mesig man, vilket kan förklaras med evolutionär psykologi.

Sverige begår etniskt självmord på så många sätt...
Citera
2012-04-20, 08:14
Medlem
Christopher.s avatar
Bo Rothstein skriver faktiskt om både invandrare och svenskar så jag anser att du misstolkade honom en smula när du skrev din artikel, kanske inte så konstigt med bilden som valdes i artikeln som Bo Rothstein inte valt ut personligen utan tidningen för att vinkla hans ord. Intressant är att det rent statistiskt är bara 50% av alla som överhuvudtaget kommer skaffa barn. Födslotalen sjunker drastiskt enligt Bo.

Men det är klart systemet gynnar kvinnor i utbildningsväsendet, likaså uppmuntrar föräldrar främst sina döttrar att studera, man anser att män alltid landar på fötterna endå.

För att sammanfatta Bo. Framtidens Sverige kommer bestå av få barn, massa gamla svenskar inlåste på underbemannade vårdinrättningar, massa bögar, akademiker kvinnor utan partner, utslagna män utan kvinna samt en radikalisering av unga män religiöst och nationellt. För att citera kaosturken, det kommer bli kaos.
Citera
2012-04-20, 08:17
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonEssen
dagens sanning, dagens svenska ungdomar har läppglans och sminkar sig och suger av varandra på toaletten som de könlösa hen de blivit formade till av sina värdelösa föräldrar och den judiska skolan.

Det är bra att denna typen av svag människa ratas av samhället. de måste dö ut då de inte har den livsgnistan som krävs av en individ med eget sinne.

Kan ni förklara för mig hur ni gör kopplingen från det Hugo skrivit till modebloggande stockholmskillar som dricker latte?

Jag är intresserad.
Citera
2012-04-20, 08:18
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Bo Rothstein skriver faktiskt om både invandrare och svenskar så jag anser att du misstolkade honom en smula när du skrev din artikel, kanske inte så konstigt med bilden som valdes i artikeln som Bo Rothstein inte valt ut personligen utan tidningen för att vinkla hans ord. Intressant är att det rent statistiskt är bara 50% av alla som överhuvudtaget kommer skaffa barn. Födslotalen sjunker drastiskt enligt Bo.

Men det är klart systemet gynnar kvinnor i utbildningsväsendet, likaså uppmuntrar föräldrar främst sina döttrar att studera, man anser att män alltid landar på fötterna endå.

För att sammanfatta Bo. Framtidens Sverige kommer bestå av få barn, massa gamla svenskar inlåste på underbemannade vårdinrättningar, massa bögar, akademiker kvinnor utan partner, utslagna män utan kvinna samt en radikalisering av unga män religiöst och nationellt. För att citera kaosturken, det kommer bli kaos.

Problemet med det här scenariot är att du bara förutsätter att allt detta betalar sig självt? Det gör inte det. Skattepengarna måste flöda in. Gör dom inte det så kan man inte bara dra de slutsatser du gör.
Citera
2012-04-20, 08:26
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyff-datakille
Problemet med det här scenariot är att du bara förutsätter att allt detta betalar sig självt? Det gör inte det. Skattepengarna måste flöda in. Gör dom inte det så kan man inte bara dra de slutsatser du gör.

Visst är det så men politikerna från samtliga partier driver denna linje, inte så mycket annat man kan göra än att åka kaoståget. Borgarna har testat att tänja gränserna genom deras fas 3, kan man tvinga en vuxen person att arbeta för socialbidragsnormer? Det kanske är det som ska hålla Sverige rullande i framtiden, lönekonkurrans med Kina.
Citera
2012-04-20, 08:31
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Visst är det så men politikerna från samtliga partier driver denna linje, inte så mycket annat man kan göra än att åka kaoståget. Borgarna har testat att tänja gränserna genom deras fas 3, kan man tvinga en vuxen person att arbeta för socialbidragsnormer? Det kanske är det som ska hålla Sverige rullande i framtiden, lönekonkurrans med Kina.

Men FAS3 genererar inga skattepengar, annat än möjligen bolagsskatt i slutänden. Fas3 innebär att staten ger arbetsgivaren betalt för att inhysa Fas3:arna.
Citera
2012-04-20, 08:45
Medlem
Christopher.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyff-datakille
Men FAS3 genererar inga skattepengar, annat än möjligen bolagsskatt i slutänden. Fas3 innebär att staten ger arbetsgivaren betalt för att inhysa Fas3:arna.

Bolagsskatten är enorm. Sverige skulle kunna gå runt på hela befolkningen i FAS3 projekt dessutom skulle våran exportindustri bli den mest konkurranskraftiga i hela Europa. Frågan är bara hur man ska kontrollera flera miljoner trälar utan att dessa gör uppror? Framtiden är spännande.
Senast redigerad av Christopher. 2012-04-20 kl. 09:12.
Citera
2012-04-20, 09:05
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Bolagsskatten är enorm. Sverige skulle kunna gå runt på hela befolkningen i FAS3 projekt dessutom skulle våran exportindustri bli den mest konkurranskraftiga i hela Europa. Frågan är bara hur man ska kontrollera flera miljon trälar utan att dessa gör uppror? Framtiden är spännande.

Jag håller inte med om det du skriver alls. Förutom den sista meningen.
Citera
2012-04-20, 09:20
Medlem
Quid pro quos avatar
Åhåjaja, dessa mångkulturister och deras eviga problem med svenska män!
Som jag ser det finns för dem endast två slutgiltiga lösningar - antingen producerar de en film "Der ewige Schwede" och öppnar utrotningsläger för alla som inte motsvarar deras krav hur en svensk tillåts vara eller så skapar de sociala gräddfiler och kvoterar in fattiga svenskar, ungefär så som sker med tredjevärldenfolket idag, så att de också kan leva priviligierat och inte behöva utveckla breivikpersonligheter.

Ett tredje alternativ finns förstås och det är som vanligt att utlännings- och nyliberalpatrasket drar åt helvete härifrån så svensken kan leva ett produktivt liv i fred och frihet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in