2012-04-19, 15:31
Medlem
Amen tjenare.

Har nu läst lite om rus på Muskotnöt. Jag menar varför inte, skulle väll vara något?
Men smakade bara lite och det känns som att det skulle bli svårt att få i sig 2-3 st. Jag tänker lite på skulle det kanske gå att röka? Stoppa lite i pipan/bongen och bara köra på?
Eller finns det några andra sätt att sätta i sig de? (Är lite mesig när det gällar att bara tugga skiten..)

Bieffekter? I värsta fall märker man ju det efteråt
Citera
2012-04-19, 15:37
Medlem
Bieffekterna är ett enormt välbehag, ingen bakfylla och du känner dig enormt skärpt i en hel vecka efteråt. Har rökt det i tre år nu =)
Citera
2012-04-19, 15:38
Medlem
xanax99s avatar
Skaffa riktiga droger......
Myristicin ger ett otrevligt rus. Det troliga är att du drabbas av magvärk deluxe, illamående och huvudvärk som liknar migrän.
Det var väll bara typ 2 år sedan som 3-4 svenska ynglingar hamnade på intensivvårdsavdelningen pga muskot i för hög dos.
Citera
2012-04-19, 15:39
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamii
Bieffekterna är ett enormt välbehag, ingen bakfylla och du känner dig enormt skärpt i en hel vecka efteråt. Har rökt det i tre år nu =)
Haha.

Gör det inte, du kommer inte känna något behagligt rus och bieffekterna är...
Citera
2012-04-19, 15:41
Moderator
Allaballawallas avatar
Du finner vad du söker i den här tråden som för övrigt även har en av Flashbacks bästa trådstarter...
Citera
2012-04-22, 03:13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Muskotnöt är nog den enda drogen jag inte vill testa. Har hört att att ger en fördjävlig bakfylla och att den är en otrevlig drog.
Citera
2012-04-23, 12:18
Medlem
craschpangbooms avatar
Har inte testat att röka den, men väl att smaka på den, fick i mig 4 nötter, sov sisådär 18 h, och var mentalt efterbliven hela dagen efter. Dock var själva ruset bland det roligaste jag någonsin upplevt, tyvärr får man minnesluckor och glömmer bort mycket utav flummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in