2012-04-18, 20:20
Medlem
timetoendits avatar
Har köpt ett antal kartor valium från en viss populär internetshop i syfte att använda vid föredrag i skolan och mot min ångest som jag har av olika anledningar. Provade 2 st 10mg igår och har inte känt mig ett dugg annorlunda. Hade fortfarande ångestfyllda självmordstankar osv och kände mig inte speciellt social eller avslappnad heller. Är 20 mg en för liten dos trots att jag inte har använt mig av benzo innan, eller har jag helt enkelt tagit fel på vad för effekter valium skall ge mig?
Citera
2012-04-18, 20:28
Medlem
SexuellUppoffrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Har köpt ett antal kartor valium från en viss populär internetshop i syfte att använda vid föredrag i skolan och mot min ångest som jag har av olika anledningar. Provade 2 st 10mg igår och har inte känt mig ett dugg annorlunda. Hade fortfarande ångestfyllda självmordstankar osv och kände mig inte speciellt social eller avslappnad heller. Är 20 mg en för liten dos trots att jag inte har använt mig av benzo innan, eller har jag helt enkelt tagit fel på vad för effekter valium skall ge mig?

Valium tillhör ju den svagare benson.
Köpte du i blister eller löst btw?

Annars får du väl testa någon starkare som Ikto eller Xanor.
Citera
2012-04-18, 20:32
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexuellUppoffring
Valium tillhör ju den svagare benson.
Köpte du i blister eller löst btw?

Annars får du väl testa någon starkare som Ikto eller Xanor.

Köpte den i blister. Funderade lite på att köpa Xanor men det verkade lite som att den inte skulle fungera lika bra i redovisnings-sammanhang då den skulle slå på väldigt hårt.
Citera
2012-04-18, 20:40
Avstängd
jugbandbluess avatar
tråkigt, men det låter som om du blivit lurad eller åkt på en dålig batch...utan bensotolerans borde du känna av 20 mg under i övrigt normala omständigheter (förutsätter att du inte är en 200 kg bjässe)

du borde känna ett lugn och ett ökat självförtroende. valium är perfekt för föredrag. kombinera vid dessa tillfällen med inderal/propranolol om du vill vara riktigt skottsäker. inderal kan du lätt få utskrivet hos läkaren eller köpa på div europeiska internetapotek.
Citera
2012-04-18, 20:47
Medlem
deyys avatar
Jag hatar verkligen att redovisa och har under dessa gånger brukat valium och etizolam. Enligt mig så fungerar etizolam så mycket bättre till det syftet men då har jag bara provat lägre doser valium till dessa tillfällen.

Tror jag testade 20mg första gången och det var alldeles för lite för mig. Kan ha berott på att det var värdelösa valium jag hade men när jag var uppe i 50-60mg så började jag känna skillnaden.

Dock brukar jag endast det till sådana tillfällen, annars stiger toleransen fort om du tar stora doser.
Citera
2012-04-18, 20:48
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tråkigt, men det låter som om du blivit lurad eller åkt på en dålig batch...utan bensotolerans borde du känna av 20 mg under i övrigt normala omständigheter (förutsätter att du inte är en 200 kg bjässe)

du borde känna ett lugn och ett ökat självförtroende. valium är perfekt för föredrag. kombinera vid dessa tillfällen med inderal/propranolol om du vill vara riktigt skottsäker. inderal kan du lätt få utskrivet hos läkaren eller köpa på div europeiska internetapotek.

Konstigt, andra personer verkar ha fått bra effekter av samma valium från samma sida
Har redan inderal utskrivet, men tänkte se om dessa hjälpte mer + att jag ville ha något mot min ångest.
Citera
2012-04-18, 21:16
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Konstigt, andra personer verkar ha fått bra effekter av samma valium från samma sida
Har redan inderal utskrivet, men tänkte se om dessa hjälpte mer + att jag ville ha något mot min ångest.

vad heter dom? tre märken som håller hög kvalitet är stesolid diazepam, roche valium och terapia diazepam. men man kan förstås ändå ha otur och få en dålig batch där de håller 6-8 mg istället för 10 mg. prova att pilla i dig 4-5 stycken och se hur du känner.
Citera
2012-04-18, 21:44
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
vad heter dom? tre märken som håller hög kvalitet är stesolid diazepam, roche valium och terapia diazepam. men man kan förstås ändå ha otur och få en dålig batch där de håller 6-8 mg istället för 10 mg. prova att pilla i dig 4-5 stycken och se hur du känner.

Roche valium ska det vara.
Citera
2012-04-18, 21:48
Medlem
Citat:
Roche valium ska det vara.

Roche valium tillverkade av martin dow för att vara på den säkra sidan.
Citera
2012-04-18, 21:59
Medlem
C8H11Ns avatar
Jag är en lättviktare och kände i princip inte någonting öht. på 20mg stesolid (alltså diazepam) från apoteket, och då hade jag inte heller någon tolerans. Möjligtvis kände jag mig lite avslappnad.
Citera
2012-04-18, 22:17
Medlem
SexuellUppoffrings avatar
Citat:
Köpte den i blister. Funderade lite på att köpa Xanor men det verkade lite som att den inte skulle fungera lika bra i redovisnings-sammanhang då den skulle slå på väldigt hårt.

Det har du faktiskt rätt i, man blir enormt slö i skallen och det är väl inte vad du eftersträvar precis.
Jag rekommenderar Clonazepam, den kommer du kunna fungera fint på.

Lycka till!
Citera
2012-04-18, 22:47
Medlem
Valium funkar endast för mig att sova på. För ångestdämpande effekt är Xanor självklart bäst. Tror du ska testa det istället om du får chansen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in