2012-04-17, 21:39
Medlem
Har 15 mg Sobril utskrivet. Nån som vågar sig på en gissning om hur många jag kan ta innan jag slocknar? Måste ta mig till psyk imorgon och har ångest men vill inte ta för många tabletter och ramla ihop där.
Citera
2012-04-17, 21:44
Medlem
drbondos avatar
Ta det du är ordinerad. Lätt att säga, men känn inte för mycket ångest inför morgondagen. De är så oerhört vana vid denna typ av problem.

Lycka till!
Citera
2012-04-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drbondo
Ta det du är ordinerad. Lätt att säga, men känn inte för mycket ångest inför morgondagen. De är så oerhört vana vid denna typ av problem.

Lycka till!

Tack. Jag är självdestruktiv så det är oerhört svårt att hålla sig till ordinerad dos. Men vill absolut inte skämma ut mig inför andra, ska försöka att bara ta 15 mg. Eller 30.
Citera
2012-04-18, 06:59
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Sobril är så klen, har själv tagit 50 mg och det hade någorlunda effekt på ångesten men inga minnesluckor eller något dagen efter
Citera
2012-04-18, 08:10
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Tack. Jag är självdestruktiv så det är oerhört svårt att hålla sig till ordinerad dos. Men vill absolut inte skämma ut mig inför andra, ska försöka att bara ta 15 mg. Eller 30.

då kanske det inte är så smart att ta benzo och riskera att balla ur. Har du inget annat typ atarax som man inte kan få paradoxala reaktioner av? Om man tar 150 mg/dag funkar det riktigt bra, över 100 mg om dagen funkar bra för mig. Det är bara muntorrheten som är det jobbiga med dom.
Citera
2012-04-18, 15:04
Medlem
har inte atarax, bara sobril. höll mig till 15 mg men lyckades inte stå emot en fix idé om att jag kunde pröva skära mig i väntrummet. sa inget till min terapeut, skämdes för mycket. är för gammal för att hålla på så här ju. jag vet bättre.
Citera
2012-04-18, 16:03
Medlem
Analhuvuds avatar
Knappt 100mg fungerar mot ångest för mig. Så för att slockna så skulle det troligtvis krävas många iaf för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in