Jag bröt handleden och fick en spricka i revbenet slog i njuren så jag pissade blod mm efter en mc olycka.
Jag hade tagit en liten lina sub, kanske en 0,8 lr ca 15 minuter jag krashade.
Eftersom jag precis hade blivit av med mitt kort så kunde jag inte ringa sos så jag ringde morsan och sa att jag krachat hennes hoj så hon fick komma och hämta mig och körde mig till sjukhuset. På vägen dit börgade suben verka lite gran och det hjäpte ju lite gran.Väl framme på sjukhuset Så undrade dom om jag ville ha smärtlindring, svarade självklart, då undrade dom om jag tagit några andra mediciner hemma svarade självklart nej, morsan satt ju jämte så tillsist fick jag en ketoganspruta den funkade men jag hade fortfarande rätt ont så jag fick en till. Då blev jag dundermoffad medans jag blev stjutsad till rönken, spydde efter jag rönkade mig. Sköterskan undrade om jag mådde dåligt jag svarade nej jag mår skitbra, behövde bara spy lite.
En stund senare fick jag skit ont och ville ha mer ketogan.
Dom jävlarna dissade mig sa till mig att nej du reagerade så konstigt på det spydde och så. Så han dissade mig och gav mig en tradolan jag sa till han att Att jag hellre ligger och spyr hela jävla natten än att ha så här jävla ont och att jag alldrig kommer kunna sova och frågade om jag kunde få en sömtablett men det fick jag sjlvklart inte heller. Så jag låg och kved i sängen i 3h sen ringde jag på lockan och sa att jag hade skitont och inte fått en blund då fick jag en ketoganspruta till lite snålt tilltagen men den somnade jag gott på.
Sen vaknade och dom gav mig 1 tradolan var 3e timma, och inget mer ketogan så jag hade jävligt brottom därifrån. Fixa sjuksrivning och läkartid fort till mig nu vill hemm. Då sa at sköterska utan vertabletter kommer du inte klara dig, nehe fick 40 tradolan av den snåla jävla läkaren.
Äntligen hemma, plocka fram suben och drog en statig 2mg lina sen mådde jag bra.
Men hur som hur fick jag inga hallucinationer av ketat men det jag funderar på är att suben borde ha spelat in en del i mina konstiga reaktioner på ketoganet. Det var bara sista som fungerade helt korekt.
http://www.resochdyk.nu/vard/smartlindring.html
"Kombinationen Temgesic och andra opioider ger en patient som pendlar mellan överdosering och abstinens/smärta!"