Citat:
Ursprungligen postat av Deal27
Du Don juan, får du knulla när du gapar Doris efter dem och säger att de har lämnat era gemensamma barn hemma?
Låter som ett väldigt omoget beteende och utstrålar en naturlig töntighet som man enbart har skådat på film tidigare.
Och din pappas e-penis är större än min pappas e-penis....
Citat:
Ursprungligen postat av MrHooker
Ifall du är intresserad av att träffa flickvän så ska du nog börja gå till lite mer seriösa tillställningar
Så du menar på allvar att de bra tjejerna sitter hemma och virkar istället för att gå på krogen? Bullshit säger jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Aleh09
Vilken jävla jackpottbrud man måste träffat om man träffar en tjej som är intresserad av fotboll och kollar Stargate (SG1)
Sen upptäcker man att hon är bajare och inte kollar SG1 utan atlantis

Win! Då kan man ju spendera resten av kvällen med att diskutera vem som är ballast, O'niell eller Shepard.
Citat:
Ursprungligen postat av percee
Som ni säger så gäller det ju bara att ha kul. Har du det så lyser ditt självförtroende igenom och du kan prata om dinosaurer eller Batman, är det en kul person ni hittat så flyter allt bara på.
Citat:
Ursprungligen postat av persiflage
Det viktiga är inte alltid vad du säger och hur mycket utan hur du gör det. Bra blick och allmänt lugn brukar oftast gå hem.
Det är det här jag försöker förmedla. Att det viktiga inte är vad som sägs, utan hur du beter dig, hur ditt självförtroende lyser igenom osv. Detta kommer av erfarenhet och din egen självkänsla.
När en konversation börjar stelna brukar jag försöka börja prata om folk i närområdet. Typ:
-"Ser du de två där borta.. Vilket relation tror du de har med varandra? Ser du sättet han artikulerar när han pratar, jag tror de är gamla barndomsvänner." Sen gör man en lek av det hela och fortsätter spinna vidare på det. Det hjälper förstås om man har känsla/kunskap om kroppsspråk och åtminstonde grundläggande kunskaper inom social dynamik och inte är socialt förståndshandikappad.
Och som nämnts av andra i tråden, glöm intervjufrågorna, ingen vill vara med om det. Glöm aldrig att de flesta är på krogen för att ha kul/träffa nytt folk. En annan sak som nämnts att att inte prata som om du pratar med en kompis, för att sen plötsligt börja ta på henne. Eskalera sexuellt redan från början genom att uppenbart flörta och genom beröring utan att vara creepy, vilket ibland kan vara en hårfin gräns som det kan vara lätt att passera innan man lär sig bedöma situationen.