• 1
  • 2
2012-04-22, 10:43
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Modafinil 200mg
Brand name: Modulert 200
Active Ingredient: Modafinil

- den? För hittar ingen annan med liknande substans namn :/

Den samt effedrin och även metylfedinat/etylfedinat skulle fungera under en längre tid.
När jag i perioder har välldigt mycket att göra brukar jag käka en coctail av följande:
300mg + 150mg Koffein
400mg + 200mg Effedrin
100mg + 50mg metyl/etylfedinat

Då har man energi så det räcker och blir över, om man känner att det blir för starkt så kan man sänka samtliga ingridienser med 25-50% vikt. Med denna blandning jobbar man 16timmars dagar och är ändå pigg och på sin upg. dag efter dag, dock har jag inte kört den längre än varje dag i 3 månader men det är ingen direkt avtändning heller. Speciellt inte om man kör på metylfedinatet.
Citera
2012-04-22, 12:38
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Cannabis? Många blir ganska degiga på det men marijuana är ju vanligtvis lite uppåt med. En snäll drog är det ju också.

Så du tycker att en wake'n'bake klockan fyra på morgonen ska få TS i skick att gå till jobbet?

Ledsen TS, men det finns nog inga droger som håller i längden att tas varje morgon (så vitt jag vet).
Antingen är de för svaga (tex koffein), eller så sliter de för mycket på dig i slutändan (tex amfetamin).
Citera
2012-04-22, 17:09
Medlem
Psychoramas avatar
Jag vill rekommendera ett milt alternativ: DMAA/Geranamin (+ koffein) Funkar fin fint för att få en skönt uppigande effekt så du kan hålla igång med träning eller andra sysslor som studier te.x. Ingen "krasch" ger det heller. Tror inte det är så beroendeframkallande då det är en hyffsat mild stimulant.

Effekten är rätt lik Efedrin men något lugnare men med samma välmående. Effekttid: 4-6 timmar.

Själv tar jag det enbart vid behov då jag ska träna, max 3ggr/v. Så tolleransökning inte sker. 60-80mg + 100-200mg koffein är en bra motivationshöjande dos.

Komplettera med fördel Adaptogen till dagligen för att förstärka den uppiggande effekten och för att det minskar stress. (Adaptogen: Ryskrot, Rosenrot och Schisandra)

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2012-04-22 kl. 17:17.
Citera
2012-04-23, 01:36
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
En normaldos Lyrica skulle göra ett bra jobb tror jag.
Baksidan är som med det mesta annat, At risk för beroende om man använder vårdslöst.
Du somnar gott på kvällen med sen

Annars fungerar nog en låg dos tramadol med, fast ganska många brukar bli slöa/få andra ej önskvärda bieffekter.
Citera
2012-04-23, 04:14
Medlem
invisuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
En normaldos Lyrica skulle göra ett bra jobb tror jag.
Baksidan är som med det mesta annat, At risk för beroende om man använder vårdslöst.
Du somnar gott på kvällen med sen

Annars fungerar nog en låg dos tramadol med, fast ganska många brukar bli slöa/få andra ej önskvärda bieffekter.
Vettefasiken om jag skulle våga ta lyrica i 4 månader dock... då är nog en centralstimulant bättre...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in