2012-04-15, 13:02
Medlem
happyjoys avatar
Nån som har nåt tips om trevlig restaurang på Östermalm eller i Gamla stan som serverar en god och närande lunch på helgen? Inte intresserad av brunchhysterin...
Citera
2012-04-16, 17:53
Medlem
happyjoys avatar
Okej... 84 jävla visningar och inte en enda jävla inavlad 08-jävel som kunnat tänka sig att hjälpa en utomsocknes? Skärp er, kotlettfrillor!
Citera
2012-04-16, 18:37
Medlem
christerys avatar
Vet inte, äter lunch på donken. Men kanske denna kan avhjälpa humörproblemet?

Finns en välkänd korvmojj med sthlms mest välkända korv åxå, men det är nog inte det du letar efter.
Du skulle vinna en T-shirt om du nu provade. Fattar inte varför den heter harakirikorven dock, såg ju mumsig ut
Citera
2012-04-16, 20:18
Medlem
happyjoys avatar
Jag har försökt att provocera kotlettfrillorna lite men det verkar inte funka...

Visst måste det finnas nån trevlig lunchrestaurang vi kan utspisa på på vår bröllopsdag? På kvällen blir det riktig finrestaurang eftersom pengar inte är en trång sektor.
Citera
2012-04-16, 21:20
Medlem
christerys avatar
OK, kollade du första länken? där fanns en massa som man kunde välja. Men eftersom jag håller mig ifrån hufudstaden så kan jag inte uttala mig om kvalitet eller vilken som är bra.

Lunch på vardag har jag käkat på Jensens böfhus och det gör jag nog inte om. Att hitta en restaurang ska väl inte vara hopplöst i alla fall, men en trevlig kan vara marigare. Ska det va nåt finare så finns väl dom gamla klassikerna, men då vet jag inte om dom ligger rätt geografiskt eller om dom ens serverar lunch på helger.

Hoppas ni får en lyckad dag.
Citera
2012-04-16, 21:30
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
OK, kollade du första länken? där fanns en massa som man kunde välja. Men eftersom jag håller mig ifrån hufudstaden så kan jag inte uttala mig om kvalitet eller vilken som är bra.

Lunch på vardag har jag käkat på Jensens böfhus och det gör jag nog inte om. Att hitta en restaurang ska väl inte vara hopplöst i alla fall, men en trevlig kan vara marigare. Ska det va nåt finare så finns väl dom gamla klassikerna, men då vet jag inte om dom ligger rätt geografiskt eller om dom ens serverar lunch på helger.

Hoppas ni får en lyckad dag.

Kollade du själv restaurangerna i den länken? De serverar lunch måndag-fredag... jag frågade efter lunch på HELGEN. Hur svårt kan det vara, egentligen?

Alla restauranger jag hittat på nätet öppnar 17-18 under helgen, därav min fråga om en bra restaurang som även serverar LUNCH. Det finns kanske inga i hufvudstaden?
Citera
2012-04-16, 23:18
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Kollade du själv restaurangerna i den länken? De serverar lunch måndag-fredag... jag frågade efter lunch på HELGEN. Hur svårt kan det vara, egentligen?

Alla restauranger jag hittat på nätet öppnar 17-18 under helgen, därav min fråga om en bra restaurang som även serverar LUNCH. Det finns kanske inga i hufvudstaden?

Oops, slog bara in en söndag och såg att "LUNCH" inte gråades ut...

Den var inte så fiffig tydligen, nåväl jag gjorde ett försök i alla fall.
Citera
2012-04-18, 23:25
Medlem
madtops avatar
Det finns hur många som helst.

Prinsen, Sturehof, Riche, Zink, Blå porten, Buco Nero, Ulla Winbladh är några exempel.

Vidare har väl i princip alla kineser, indier, pizzerior och andra syltor öppet. Fik, salladsbarer, saluhallar, kebabhak. Du har food-courts i princip alla gallerior.
Senast redigerad av madtop 2012-04-18 kl. 23:50. Anledning: stavfel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in