2012-04-14, 21:54
Medlem
Robbadobbs avatar
Goder afton Fb.
Kom hem till två bekanta,
en av det manliga könet och ett av det kvinnliga.
Dom var rätt packade o såmen fick in ett gr amfetamin som vi vi delade på tre.
Jag och herren i huset drog i oss en varsin tredjedel och likaså gjorde kvinnodjuret.
Direkt efter hon fick i sej linan sa hon ¦ jag e så på ohh,jag e så på¦

Därefter börjar hon kallsvettas och spy samt klaga på extrem huvudvärk, hon spydde tills bara gallan fanns kvar att kasta upp.
Nu ligger hon i badkaret o mår piss.

Vad hände? Hade det vart skumtjack borde alla vi tre drabbats av detta kan tyckas?
Citera
2012-04-14, 22:12
Medlem
Salmons avatar
Jag är förvisso ingen expert på tjack, det låter som en överdos (jag har råkat ut för ett par själv), hon kanske är överkänslig, brukar hon använda amfetamin?
Se till att hon får i sig vatten, och om hon är väldigt varm kan hon ta en sval (dock inte iskall) dusch.

Läskigt med överdoser på amfetamin, man känner sig så otroligt svag och trött, men man är så rastlös att man inte kan sluta röra sig. Inte min favoritdrog precis.
Citera
2012-04-14, 22:31
Medlem
thinkagains avatar
Överdos låter det som..

Och måste tillägga, lägg ner med tjacket för fan!
Citera
2012-04-14, 22:43
Medlem
Salmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Äh, så farligt är det inte, men det börjar det däremot bli efter ett par dagars raceande...

Hur mår du och din andra polare? Vad var det för tjack ni tog förresten? När jag har tagit för mycket har det varit metamfetamin jag fått när jag trott det vart vanligt tjack. I en bomb slår det på ganska ordentligt.
Citera
2012-04-14, 23:02
Medlem
carlss avatar
Är det rent tjack (räcker att det är >30%) så är 0.3g en VÄLDIGT stor dos, särskilt om man är en liten tjej liksom..
Citera
2012-04-14, 23:19
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Överdos låter det som..

Denna tjej har allt utom låg tolerans och hon tog lika mycket som mej och jag tar sällan och borde därför ha lägre tolerans än henne.
Så nått annat var det. Skumt hursomhelst.

Överdos på tjack får man inte på en lina 0.3 g oavsett renhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in