Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Har vi inte fått nog av zigenare, troll och psykfall som startar trådar om finnar, slaver och allt vad fan det nu är i den här forumdelen?

Jag tycker också att det är tröttsamt, jag menar nödvändigtvis inte alls att TS är något troll, men tjata om finnars vara eller inte vara i Sverige när det väller in 70.000 negrer, araber, zigenare, kurder, afghaner, somalier och andra oidentifierbara folkslag i Sverige varje år. Allvarligt?
Jag blir bara trött och uppmanar TS att tänka på vad för något han postar och kanske framför allt att på hur han prioriterar.
Det är enkelt att vara en "renlärig" och kompromisslös "rasbiolog" på Flashback där man förespråkar ett Sverige med blonda och blåögda övermänniskor som kan spåra sin svenskhet åtminstone 500 år tillbaka i tiden, i verkligheten är det betydligt svårare att få gehör för sådant trams.
Jag kanske kastar sten i glashus och har säkert också skrivit mycket som kanske inte har varit särskilt klokt eller positivt i efterhand och gör det säkert fortfarande, men det är en uppmaning åtminstone.