2012-04-14, 18:57
Medlem
Jag har så jävla mycket skolarbete som måste göras de närmaste veckorna. Jag känner att jag inte kan sitta och fokusera längre, sitter redan timmar om dagarna för att göra klart skiten. Detta tär sönder mitt psyke men jag måste verkligen bli klar med detta, för mitt eget bästa.

Har tillgång till Metamina (amfetamin) är det något att ta som kan hjälpa mig? Letar efter fokusering och pigghet. Vad annars funkar? Behöver verkligen kicken..

TACK!
Citera
2012-04-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Jag har så jävla mycket skolarbete som måste göras de närmaste veckorna. Jag känner att jag inte kan sitta och fokusera längre, sitter redan timmar om dagarna för att göra klart skiten. Detta tär sönder mitt psyke men jag måste verkligen bli klar med detta, för mitt eget bästa.

Har tillgång till Metamina (amfetamin) är det något att ta som kan hjälpa mig? Letar efter fokusering och pigghet. Vad annars funkar? Behöver verkligen kicken..

TACK!

Det är nog det bästa du kan ta, i små doser. Annars slutar det med att du sitter där och "ska bara runka klart" i några timmar till.
Citera
2012-04-14, 19:05
Medlem
Den bästa drogen att plugga på är drogen: nykter.
Annars så kan du ta lite frisk luft, en redbull och börja kötta igång. Lycka till!
Citera
2012-04-14, 19:10
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannnes
Annars så kan du ta lite frisk luft, en redbull och börja kötta igång. Lycka till!
Koffein ska man akta sig för, ger alldeles för mycket biverkningar vid kontinuerlig användning. Enligt mig beror allt på vad man ska plugga, på sin höjd kan små doser metamina fungera men det är en balansgång. Jag har jävligt lätt för att plugga nykter men med lite amfetamin kan jag sitta oavbrutet ett dygn med bra resultat. Andra har svårare att komma igång eller behålla fokus och då kan det funka med en liten dos för att få till det.

Edit: 13 000 inlägg, trevligt!
Citera
2012-04-14, 19:15
Medlem
Psychoramas avatar
Vet inte hur många sådana här trådar det har kommit upp under åren... Jag kan ändå bidra till några alternativ: Geranamin(DMAA) + koffein, Efedrin + koffein, Synefrin + koffein. Lite "nyttigare" alternativ till lite studiemotiverande stimulanter istället för te.x tjack eller konstiga RC:s.

Edit: Grattis Denom!
Citera
2012-04-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannnes

Håller nog med dig där! Nu var jag dock tvungen att dricka en rebull bara för att du sa så.
Citera
2012-04-14, 19:18
Medlem
Okej tackar! Vad är enligt er den bästa dosen meta då, får prova mig fram men var börjar jag? Har bara tagit ca 2 tablettar (10mg?) när man har varit så jävla trött eller måste följa med tjejen ut på shopping..

Kan väl tillägga att jag inte har ADHD, det är alltså inte utskrivet till mig, så det inte blir något missförstånd
Citera
2012-04-14, 19:22
Medlem
Bisarros avatar
Benso i inte alltför stor dos. (Ingen centralstimulantia i och för sig, men ändå ett tips).
Citera
2012-04-14, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vet inte hur många sådana här trådar det har kommit upp under åren... Jag kan ändå bidra till några alternativ: Geranamin(DMAA) + koffein, Efedrin + koffein, Synefrin + koffein. Lite "nyttigare" alternativ till lite studiemotiverande stimulanter istället för te.x tjack eller konstiga RC:s.

Edit: Grattis Denom!

Citat:
Ursprungligen postat av Nonomniapossu
Håller nog med dig där! Nu var jag dock tvungen att dricka en rebull bara för att du sa så.

Nykter/koffein går fetbort, då min normala pluggfokus dog för 1 vecka sen då jag just körde detta.

Kör DMAA när jag gymmar, men det gör mig bara stissig och uttråkad, funkar bra när det gäller fysisk aktivetet dock, men känns inte som det hjälper mig att sitta och fokusera framför datan.
Citera
2012-04-14, 19:29
Medlem
lanetknegares avatar
liten dos ethylfenidat kanske?
Citera
2012-04-14, 19:32
Medlem
Julbordsspecials avatar
Kaffe är nog det bästa, annars virrar du bara till dig i rusets töcken.
Citera
2012-04-14, 19:35
Medlem
Jag har i för sig alltid varit sugen på att plugga på någon drog, men då mina drogerfarenheter sträcker sig till koffein och alkohol (ibland tillsammans som den våghals jag är) känns det kanske lite avancerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in