2012-04-13, 21:20
Medlem
Jag provrökte för första gången idag, inget jag ska hålla på med dock i framtiden. Nu smakar det typ rök i munnen och luktar fortfarande i näsan. Känner ni igen er, brukar det lukta rök några timmar efter man rökt och när försvinner det? Har borstat tänderna och sköljt munnen med listerine så luktar nog inte så illa iaf utifrån.
Citera
2012-04-13, 21:23
Medlem
Sockerpajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag provrökte för första gången idag, inget jag ska hålla på med dock i framtiden. Nu smakar det typ rök i munnen och luktar fortfarande i näsan. Känner ni igen er, brukar det lukta rök några timmar efter man rökt och när försvinner det? Har borstat tänderna och sköljt munnen med listerine så luktar nog inte så illa iaf utifrån.

Det brukar försvinna efter ungefär 2-3 dygn (helt alltså), dock är det kvar i håret väldigt länge, försök tvätta det
Citera
2012-04-13, 21:24
Medlem
anonymfans avatar
Brukar vara så för icke erfarna. När man väl har vant sig så luktar det ingenting, och smaken försvinner ganska snabbt.
Citera
2012-04-14, 03:15
Medlem
Men kommer väl inte alltid stinka så i käften på mig, jag menar en sak om jag vänjer mig vid det men andra som känner min andedräkt runtomkring kommer inte känna det heller va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in