2012-04-13, 18:13
Medlem
Bisarros avatar
Kan man p ngot stt uppn en benso-liknande effekt utan att inta en drog? Antar att meditation kan fungera, men det jag i frsta hand skulle vilja hitta r ngot snabbt och enkelt stt, typ som en rt eller ngot.

Jag syftar inte p att uppn ett rus som av en hg dos benso, utan bara en ltt kopia-effekt utan att riskera beroende osv.
Citera
2012-04-13, 20:18
Medlem
pearsons avatar
opiumvalmo , fast blomman i sig kanske ocks r narkotikaklassad. Det br ju finnas en himla massa konstiga rter. Eller s tar du helt enkelt Benzo som du lser upp i vatten, sedan kper du en tlig planta och vattnar med benzovatten 2ggr i veckan, och vips s har du en benzoplanta
Citera
2012-04-13, 22:26
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pearson
opiumvalmo , fast blomman i sig kanske ocks r narkotikaklassad. Det br ju finnas en himla massa konstiga rter. Eller s tar du helt enkelt Benzo som du lser upp i vatten, sedan kper du en tlig planta och vattnar med benzovatten 2ggr i veckan, och vips s har du en benzoplanta
Tack fr dina ider men frgan r serist stlld.
Citera
2012-04-14, 00:47
Medlem
Blafsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Tack fr dina ider men frgan r serist stlld.
Det r nog svrt att uppfylla dina ideer utan att det blir frga om knark. Det finns ju massor av droger frn naturen, men d har de samma risker som benso. Annars pstr ju mnga att hypnos har en lugnande verkan som en drog. Jag har ingen aning om det stmmer, men det r det enda jag kan komma p som du kan testa.
Citera
2012-04-14, 08:17
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blafsen
Det r nog svrt att uppfylla dina ideer utan att det blir frga om knark. Det finns ju massor av droger frn naturen, men d har de samma risker som benso. Annars pstr ju mnga att hypnos har en lugnande verkan som en drog. Jag har ingen aning om det stmmer, men det r det enda jag kan komma p som du kan testa.
Hypnos skulle nog kunna fungera, men det r komplicerat, jag r ju som sagt ute efter ngot enklare och jag har svrt att tnka mig att naturen inte har ngot som pminner om svag, svag benso utan dess negativa konsekvenser.
Citera
2012-04-15, 12:02
Medlem
pearsons avatar
Ett stenhrt trningspass, dr har du svaret. eftert ligger man och myser som en benzokanin, endorfinerna fldar.
Citera
2012-04-20, 04:00
Medlem
SMD FBs avatar
Kamomillte eller varfr inte prova vitamin B3 i rtt dos?
Citera
2012-04-20, 20:54
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pearson
Ett stenhrt trningspass, dr har du svaret. eftert ligger man och myser som en benzokanin, endorfinerna fldar.
Det r sant, men jag sker efter en enklare och snabbare metod, alternativt mer varaktig.
Citera
2012-04-20, 20:55
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Kamomillte eller varfr inte prova vitamin B3 i rtt dos?
Kamomillte ger ju ingen effekt, liksom som "Kvllsro" och Valeriana, tyvrr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in