• 1
  • 2
2012-04-13, 21:55
Bannlyst
En narkotikapåverkad, beväpnad krigsinvandrare? Inte en jättebra kombination. Just sayin...
Citera
2012-04-13, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krystall
En narkotikapåverkad, beväpnad krigsinvandrare? Inte en jättebra kombination. Just sayin...

Jag är rasist, så nu vet du det.

I alla fall, sköt niggern bara i största allmänhet lite planlöst eller hade han någonting som han åtminstone försökte träffa?
Citera
2012-04-13, 22:51
Medlem
charlito-s avatar
Hisingen börjar mer och mer bli en rövarhåla. Känns som mycket av Göteborgs skit händer/kommer från Hisingen.
Citera
2012-04-14, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator
Jag är rasist, så nu vet du det.

I alla fall, sköt niggern bara i största allmänhet lite planlöst eller hade han någonting som han åtminstone försökte träffa?

En narkotikapåverkad, beväpnad krigsinvandrare behöver inget att sikta på. Han härmar sin kultur genom att ta efter hans förfäders sätt att leva.
Citera
2012-04-18, 14:11
Medlem
Det var en man som sköt tre snabba skott kl 02.20 inne i Keillers park. Polisen kom dit efter en kvart och grep honom. Inget större mysterium. Spelar ingen roll om han var invandrare eller inte, jävla rasister! Jag bor i området och här är hur lugnt som helst.
Citera
2012-04-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargmamman
Det var en man som sköt tre snabba skott kl 02.20 inne i Keillers park. Polisen kom dit efter en kvart och grep honom. Inget större mysterium. Spelar ingen roll om han var invandrare eller inte, jävla rasister! Jag bor i området och här är hur lugnt som helst.

Det spelar väl visst roll? Om man inte ser verkligheten kan man heller aldrig förbättra den.

Ja området är väl "ok" för att vara Hisingen, men det gömmer ju sig rätt mycket skit under ytan i Kville och runt ramberget, hur många misshandelsfall har det varit på Adas t.ex?
Citera
2012-04-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Det spelar väl visst roll? Om man inte ser verkligheten kan man heller aldrig förbättra den.

Ja området är väl "ok" för att vara Hisingen, men det gömmer ju sig rätt mycket skit under ytan i Kville och runt ramberget, hur många misshandelsfall har det varit på Adas t.ex?

Är man inte själv "under ytan" märker man inte så mycket av det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in