2013-02-10, 12:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
Ingen som har en vettig förklaring? Då antar jag att det verkligen var ett nödgrepp för att skapa en "spännande" handling. Fy

När de får degen efter att ha dödat sig själva så avlöses dom och har 30 år sparetime att förbruka. Så förstod jag det.
Citera
2013-02-10, 14:09
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil

Citera
2013-02-10, 15:13
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja

Citera
2013-02-10, 15:14
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
När de får degen efter att ha dödat sig själva så avlöses dom och har 30 år sparetime att förbruka. Så förstod jag det.

Ja precis. Men det gör inte det hela mer begripligt

Sorry för två posts i rad.
Citera
2013-06-17, 20:50
Medlem
trivaws avatar
Tyckte den överlag var ganska bra. Dock hade jag väldigt svårt att förstå det där som hände i huset med den prosituerade och Bruce Willis bland annat, men det mesta andra var bra tyckte jag.

Vid flera tillfällen så orkade jag bara se första halven och tyckte den va ganska trist, men idag såg jag första halvan och tyckte den var mycket roligare då. Såg resten av filmen denna gången också.

Skådisarna gjorde bra jobb framförallt Jeff Daniels.

Överlag så tycker jag den var bra iallafall.

3 1/2 av 5
Senast redigerad av trivaw 2013-06-17 kl. 21:03.
Citera
2014-06-23, 19:13
Medlem
Hirvis avatar
Jag gillade filmen, spännande och fascinerande story. Lite som en sämre Inception.
Citera
2014-06-26, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Överskattad som fan, tyckte dom hade gjort ett riktigt dåligt jobb med Joseph Gordon-Lewitts utseende också.
Allt ligger förstås i betraktarens öga. Tycker att de gjorde ett bra jobb. Såg om Looper nyligen första gången sedan 2012 och blev överraskad. Filmen lyckas väldigt väl och är stundtals riktigt spännande. Även om man kan hitta flera luckor i handlingen om man börjar rota i "resa tillbaks i tiden" konceptet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in