2013-02-03, 19:42
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
kÄNNer mig lite korkad-.-

Du är korkad. Så, då var det utrett.
Citera
2013-02-03, 19:44
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Hatade ungjävlen också.

Ungen är ju strålande, charmig som fan när det behövdes och skrämmande i scenerna som krävde det.
Citera
2013-02-03, 19:50
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Ungen är ju strålande, charmig som fan när det behövdes och skrämmande i scenerna som krävde det.
Som skådis har man väl sett värre ungar, men jag hatade karaktären ändå.
Citera
2013-02-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Du är korkad. Så, då var det utrett.

lite korkad.
Citera
2013-02-04, 20:37
Medlem
[complex]s avatar
Grym film. Skönt också med en film utan reklam som facebook, youtube eller google inblandat och sånt. Gillar inte det i filmer, tycker att det bara förstör...
Kände igen Joseph ganska direkt utan att veta vem det var i första scenen, men tänkte att det måste vara hans bror för att man kände igen sättet han rörde på sig och sånt.. Bra makeup.
Fick googla och så såg jag att det var Joseph. Bra skådespelare och bra film.
Citera
2013-02-07, 21:00
Medlem
TheZoigs avatar
Den här filmen gjorde mig otroligt besviken. Den började helt okej, Joseph Gordon-Levitt såg konstig ut (för att han behövde lika Bruce W förmodligen) och det hela spårade ut när
Citera
2013-02-07, 23:43
Medlem
Zomrazils avatar
Jag stängde av filmen efter ganska kort tid eftersom jag tyckte att den lider av viss idioti. Jag kan ha tänkt helt fel (det skulle inte vara första gången) men jag kunde helt enkelt inte se mer efter att jag börjat fundera på detta:

Detta gjorde att jag tyckte att hela konceptet med loopers tappade sitt syfte och därmed även filmen. Har någon en vettig förklaring så kan jag tänka mig att börja om på ny kula
Citera
2013-02-08, 00:11
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil
Jag stängde av filmen efter ganska kort tid eftersom jag tyckte att den lider av viss idioti. Jag kan ha tänkt helt fel (det skulle inte vara första gången) men jag kunde helt enkelt inte se mer efter att jag börjat fundera på detta:

Citera
2013-02-08, 01:55
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman-ninja

Citera
2013-02-08, 12:46
Medlem
BrainDisorders avatar
Tyckte filmen var väldigt tråkig och dålig. Ungen gjorde den bästa rollprestationen, i övrigt var det inget jag höjde ögonbrynen åt förutom att jag tyckte huvudpersonen liknande just Joseph Gordon, men trodde inte det var han eftersom han såg så pass olik sig ut. Men det var det visst.

Kanske inte bara min typ utav film.
Citera
2013-02-08, 13:01
Medlem
Överskattad som fan, tyckte dom hade gjort ett riktigt dåligt jobb med Joseph Gordon-Lewitts utseende också.
Citera
2013-02-10, 00:10
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zomrazil

Ingen som har en vettig förklaring? Då antar jag att det verkligen var ett nödgrepp för att skapa en "spännande" handling. Fy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in