Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilltosse
Vilken av de läckta låtarna är det Tim sjunger på?

Vart finns dessa? Googlade promises of tears men hittade inget?
Citera
2019-09-03, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Vart finns dessa? Googlade promises of tears men hittade inget?

Finns en länk på rebbyfox insta.
Citera
2019-09-03, 12:17
Medlem
Citat:

Nu är Rebbys konto privat. Undrar varför.
Citera
2019-09-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
d e bara brysch som sett bilderna från oman d undrar vem d e som skriver här

Okej, men dela inte den isf. Vill som sagt inte att du hamnar i trubbel.
Senast redigerad av ambitchous 2019-09-03 kl. 13:06.
Citera
2019-09-03, 13:13
Medlem
Svårt att tyda infon. Man vill skydda någon nära (anhörig) men de anlände efter att det hade hänt? Är detta rätt uppfattat?

Eller var någon på plats när det hände?
Citera
2019-09-03, 13:16
Medlem
Alltså har någon gått ut till media med att en broder/bröderna anlände efter det hade hänt för att vilseleda och därmed skydda dem?
Citera
2019-09-03, 13:24
Medlem
Citat:

Tack! Verkar dock vara rätt gamla versioner osv som läckt. T.ex no pleasing a woman är det ju Billie Joe Armstrong som sjunger men i denna version verkar det vara nån annan typ demo-röst?

Kul att höra oavsett! Bright Lights remixen har han ju kört live ett antal gånger så roligt att få den i bra kvalitet.
Citera
2019-09-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myngel
Alltså har någon gått ut till media med att en broder/bröderna anlände efter det hade hänt för att vilseleda och därmed skydda dem?

Ja det verkar så, det kan ju också vara en annan släkting. Här tycker jag det blir mycket obehagligt och har ingen lust egentligen att skriva vad jag tror. Speciellt inte med crazy copycats därute. Jag är rädd för att någon var där som nu anklagar sig själv fast den inte ska göra det. Typ:jag borde ha, borde inte ha osv. Om så är fallet har jag mer än full förståelse för att locket är på 💔
Citera
2019-09-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Ja det verkar så, det kan ju också vara en annan släkting. Här tycker jag det blir mycket obehagligt och har ingen lust egentligen att skriva vad jag tror. Speciellt inte med crazy copycats därute. Jag är rädd för att någon var där som nu anklagar sig själv fast den inte ska göra det. Typ:jag borde ha, borde inte ha osv. Om så är fallet har jag mer än full förståelse för att locket är på 💔

Exakt.
Citera
2019-09-03, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith

Tänker på Tommy K som skyllde på Ash och hans management som ansvarig för Tims självmord! Kanske finns en anledning till det.
Citera
2019-09-03, 15:24
Medlem
Snubchurps avatar
Dela inga bilder eller material GD. Du har bistått med tillräckligt och ska inte behöva riskera att bli outad eller hamna i trubbel.
Citera
2019-09-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Dela inga bilder eller material GD. Du har bistått med tillräckligt och ska inte behöva riskera att bli outad eller hamna i trubbel.

+1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in