Citat:
Ursprungligen postat av
ech
På vilket sätt har han verkat nere i år? Mer nere än andra år?
Äh, bara en personlig tanke, jag överanalyserar sjukt mycket nu.. Många menar på att han mådde så mycket bättre men jag tror tvärtom. Jag följde honom inte på sociala medier osv. men har tittat väldigt mycket nu i efterhand på klipp och insta-stories osv. och bara fick för mig att han ser 'tyngd' ut på senare tiden. Inte som åren man ser i TS, där känns det mer som frustration och panik, akut. Lyssnar man på hans radioshow pratar han rätt mycket förra året men de senaste två avsnitten var det knappt något. Uppmärksammar också att vännerna 'kommit igång' mer med sina liv med egna företag, jobb, familj osv. Tim står ju inte direkt still men jag tror att han tänkte mycket på hur han hade kunnat 'komma ner på jorden' och ha ett mer 'vanligt liv'. Som att han står kvar men ändå rusar framåt utan att kanske vilja det själv. Många bäckar små gör att jag tror att han hade en 'dip'.. Tim investerade i 'Gym n' juice' och 'Mode' och satte sitt hus på uthyrning i år. Liksom 'gjorde färdigt' eller 'la bitar på plats' eller hur jag ska förklara det om du förstår?! Många saker var i rullning.. Vet inte hur man ska tolka det, om det ens fanns någon plan med det, om han avslutade lösa trådar, ville hjälpa till innan han lämnar allt.. All ofärdig musik säger däremot något helt annat, ivrigheten när han kom på något nytt till en låt, hungrig och stolt... Men hans ögon såg trötta ut, slut, som att han behövde vila mot någons varma famn i en evighet..