Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-01, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shooyx
No he doesn't. .. that is incorrect

But...what does this say?

https://i.imgur.com/MkMjWtH.jpg
Citera
2018-08-02, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonkillen

Look through her followers... he's not there.. so maybe says she follows him.
Citera
2018-08-02, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melonkillen

He doesn't follow the account a simple search of her followers would show you that.. here I did it for you lol
https://imgur.com/a/CEkkhkE
Citera
2018-08-02, 04:47
Medlem
Citat:
I heard sweden
Vet inte vem du "hörde" det ifrån, men användarens egna kommentarer till de tidigare bilderna är i alla fall skrivna på danska (eller möjligen norska).
Citera
2018-08-02, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ech
Vet inte vem du "hörde" det ifrån, men användarens egna kommentarer till de tidigare bilderna är i alla fall skrivna på danska (eller möjligen norska).
Then shes Danish... I dont speak either so I wouldnt know the difference.. just got told she is from sweden... but doesn't really matter where shes from.. its about what shes saying... right?
Citera
2018-08-02, 08:14
Medlem
Citat:
Has anyone seen @wemissyoutim post about Tim on Instagram. Apparently an account named @brysh_avicii _89 got this info... what do u think? I've attached screenshots
https://imgur.com/a/8JrZtey
https://imgur.com/a/O5p7k3J

In @wemissyoutim story it says the info came from that account anyone heard of this? True or made up

Nope, inte troligt. Det var hans systers födelsedag den 20e april. Han hade isf fyra månader på sig att komma ihåg att hon fyller år den dagen. Lindas födelsedag kommer alltid vara en sorgedag i familjen. Om det ändå var hans plan så måste det skett med tabletter och inte en trasig flaska. Alternativt en kniv/rakblad. Tror inte på uppgiften.
Senast redigerad av Gaianzenith 2018-08-02 kl. 08:20.
Citera
2018-08-02, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Nope, inte troligt. Det var hans systers födelsedag den 20e april. Han hade isf fyra månader på sig att komma ihåg att hon fyller år den dagen. Lindas födelsedag kommer alltid vara en sorgedag i familjen. Om det ändå var hans plan så måste det skett med tabletter och inte en trasig flaska. Alternativt en kniv/rakblad. Tror inte på uppgiften.
Håller med dig! Visserligen har han verkat 'nere' detta året, tror säkert att han tänkt tanken och det där med innehållet i breven är ju lite 'Tim' ändå, att visa att han inte menar att såra och vill visa vad han vill med tex Liam, omtänksamt och uppstyrt. Om tillvägagångssättet stämmer var det mer en 'act of panic' än planerat skulle jag också säga. Blev väldigt ledsen när jag läste texten men tror inte heller att det är sant.. Finns ju andra här inne med närmare anknytning (om det nu är sant?!) än ett fan i Danmark som borde vetat om breven isf.
Citera
2018-08-02, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rewindingspirit
Håller med dig! Visserligen har han verkat 'nere' detta året, tror säkert att han tänkt tanken och det där med innehållet i breven är ju lite 'Tim' ändå, att visa att han inte menar att såra och vill visa vad han vill med tex Liam, omtänksamt och uppstyrt. Om tillvägagångssättet stämmer var det mer en 'act of panic' än planerat skulle jag också säga. Blev väldigt ledsen när jag läste texten men tror inte heller att det är sant.. Finns ju andra här inne med närmare anknytning (om det nu är sant?!) än ett fan i Danmark som borde vetat om breven isf.

På vilket sätt har han verkat nere i år? Mer nere än andra år?
Citera
2018-08-02, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ech
På vilket sätt har han verkat nere i år? Mer nere än andra år?
Äh, bara en personlig tanke, jag överanalyserar sjukt mycket nu.. Många menar på att han mådde så mycket bättre men jag tror tvärtom. Jag följde honom inte på sociala medier osv. men har tittat väldigt mycket nu i efterhand på klipp och insta-stories osv. och bara fick för mig att han ser 'tyngd' ut på senare tiden. Inte som åren man ser i TS, där känns det mer som frustration och panik, akut. Lyssnar man på hans radioshow pratar han rätt mycket förra året men de senaste två avsnitten var det knappt något. Uppmärksammar också att vännerna 'kommit igång' mer med sina liv med egna företag, jobb, familj osv. Tim står ju inte direkt still men jag tror att han tänkte mycket på hur han hade kunnat 'komma ner på jorden' och ha ett mer 'vanligt liv'. Som att han står kvar men ändå rusar framåt utan att kanske vilja det själv. Många bäckar små gör att jag tror att han hade en 'dip'.. Tim investerade i 'Gym n' juice' och 'Mode' och satte sitt hus på uthyrning i år. Liksom 'gjorde färdigt' eller 'la bitar på plats' eller hur jag ska förklara det om du förstår?! Många saker var i rullning.. Vet inte hur man ska tolka det, om det ens fanns någon plan med det, om han avslutade lösa trådar, ville hjälpa till innan han lämnar allt.. All ofärdig musik säger däremot något helt annat, ivrigheten när han kom på något nytt till en låt, hungrig och stolt... Men hans ögon såg trötta ut, slut, som att han behövde vila mot någons varma famn i en evighet..
Citera
2018-08-02, 14:45
Medlem
Frågar igen...
Någon som har tillgång till videon där Tims bror o Pontare kommer till hans hus strax efter Tims död??
Citera
2018-08-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Frågar igen...
Någon som har tillgång till videon där Tims bror o Pontare kommer till hans hus strax efter Tims död??

Är du säker på att det är dem två? Jag har sett en video som blev länkad här i tråden där Vargas och hans flickvän Agnes Carlsson kommer till huset med flera paparazzis utanför. ”Housemaiden” släpper in dem i porten. Den är borttagen, hittade länken när jag letade igår.
Citera
2018-08-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walls80cm
Är du säker på att det är dem två? Jag har sett en video som blev länkad här i tråden där Vargas och hans flickvän Agnes Carlsson kommer till huset med flera paparazzis utanför. ”Housemaiden” släpper in dem i porten. Den är borttagen, hittade länken när jag letade igår.
Det måste finnas två, en där hans bror kommer från vänster nerför vägen och går in i huset. De som filmar (paparazzi) säger "är det hans bror" och "han är ledsen" eller nåt liknande på engelska. Och en film där Pontare (Vargas & Lagola är Vincent Pontare & Salem Al Faki) och en tjej finns med. Har sett bägge men hittar inte länkarna längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in