Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
18-06-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osagli
Fast tråden heter just SKVALLER om...och du säger ju att du vet allt om varför TB valde så som han gjorde. Vi andra gör inte det men vill gärna veta eftersom hans död berört oss djupt.
Vad gör du här om du bara ska mästra och domdera vad vi får el inte får diskutera. Berätta vad du vet istället!

Citat:
Ursprungligen postat av Resursteam
Var det så?
Att Ash ville att Tim skulle börja spela igen?
Jag har bara läst att Tim själv uttryckt att han möjligen skulle turnera igen, men att samarbetet med Ash avslutades 2016.

När Tim slutade turnera så villehan vara ifred. Lika förbannat så blev han pressad av ..........

Okej. Hans sista ord till hans "brych" var Hur ska ni överleve ekonomisk utan att jag uppträder. Jag orkar inte mer

Sen blev hans ångest,press,stress för mycket.
Citera
18-06-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjax
När Tim slutade turnera så villehan vara ifred. Lika förbannat så blev han pressad av ..........

Okej. Hans sista ord till hans "brych" var Hur ska ni överleve ekonomisk utan att jag uppträder. Jag orkar inte mer

Tack för svar! Fy fan vad hemskt. Vilken press han utsattes för. Och förmodligen pressade han sig själv också, han ville leverera, ville att allt skulle vara perfekt. Till utmattningens gräns och där tog ångesten överhanden. Vilka kval han måste lidit av. Gör mig ont....
Citera
18-06-15, 19:33
Medlem
Citat:

Jag tycker det du skriver låter rimligt.
När sa han dom orden till sina brysch? I Oman?
Citera
18-06-15, 19:42
Medlem
Citat:

Asså jag har också uppfattat det du hört Avicii skriva/säga. Den där grejen I True Stories när några av bryshen ligger o lyssnar på när Tim skriver sitt brev att sluta turnera har verkligen snurrat i mig. Dom brydde sig inte ett skit av att han inte pallade längre och inte fan pallade de lyssna heller. Asså vem säger att ens kompis som lider "alla kommer tycka du är pinsam". Jag tror de där snubbarna runt Tim var farligare än alla managers och kollegor ihop?? Sedan tänkte jag på något som någon skrev långt bak i någon Avicii tråd här att hans brysch Sean Eriksson hade plockats bort från Aviciis instagram precis när det hände att Avicii ville hoppa av. (Kanske därför han inte var där när Tim skrev brevet oxå?) Nu när jag kollar på vilka Avicii följer, så är Sean tillagd långt senare än alla andra runt honom. Så det stämmer säkert. Bryschen ville fortsätta resa runt på Aviciifesten! Inte för att jag typ blamar dom för något, de haffade den chans till lyxliv som de hade och njöt!
Citera
18-06-15, 19:52
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckendo83
Jag tycker det du skriver låter rimligt.
När sa han dom orden till sina brysch? I Oman?

Jag tror inte ett dugg på att han sagt så till sina kompisar. Vad lättlurad du är.
Citera
18-06-15, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tror inte ett dugg på att han sagt så till sina kompisar. Vad lättlurad du är.

Varför skulle han inte kunna ha sagt så? A
Citera
18-06-15, 20:03
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckendo83
Varför skulle han inte kunna ha sagt så? A

Jag tror inte kompisarna var ekonomiskt beroende av Tim. Jag tror de har rika föräldrar, nämligen.
Citera
18-06-15, 20:05
Medlem
Citat:

Jag tror inte heller ett dugg på vad han säger! Vem som helst här kan hitta på stories. Jag känner en som känner en som är kompis med en som kände ....
Varför tror ni att just han sitter inne med sanningen? Han kan ju inte ens stava!
Citera
18-06-15, 20:11
Medlem
Citat:
Jag tror inte kompisarna var ekonomiskt beroende av Tim. Jag tror de har rika föräldrar, nämligen.

Vuxna människor har egen ekonomi. Det är först när båda föräldrarna dör som man i bästa fall får ett arv.
Citera
18-06-15, 20:11
Medlem
Citat:

Det verkade konstigt att han skulle skriva det i ett sista budskap till sina gode vänner. Tänk inte att Tim tyckte så mycket om ekonomin att han skulle skriva det i avskedsbudskap
Citera
18-06-15, 20:13
Medlem
Citat:
Eftersom jag träffat Tim så håller jag med dig.
Ang diagnos och sont så behåller jag för mig ,av respekt av anhöriga.

Att disskutra hans ev bröst är så jävla löjligt.

Att säga att han var tung heroinist är så fel.

Fattar ni inte-han led av ångest och sista året så ville,bla Acsh,att han skulle göra fler spelningar.
Tim blev pressad,stressad,till döden.

Låt han få vila ifred. Lägg av med era halmstrå med skvaller.
Jag tog upp min fundering kring hans fysik för att jag undrade om någon annan reagerat och om det kunde vara någon biverkning av någon medicin tex.. Det är väl inte löjligare än något annat i denna tråd? Och det är ju just en tråd med SKVALLER!?
Citera
18-06-15, 20:14
Medlem
Citat:

Citat:

Ja,vi har rika,förlädrar..so what??

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltina
Jag tror inte heller ett dugg på vad han säger! Vem som helst här kan hitta på stories. Jag känner en som känner en som är kompis med en som kände ....
Varför tror ni att just han sitter inne med sanningen? Han kan ju inte ens stava!

Please. Vi växte upp i samma område,vi kände varann som barn. Skiļjer ca 4år.
Fan jobhigt att skriva om..mötte Tim 2016 och då berätta han många tankar om liv och död.

Sluta spekulera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in