Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag2013
Vad är det för livevideos?

När han och hans team försöker inspireras till ny musik. Här är ett exempel https://www.youtube.com/watch?v=BcLGi3dBDyM
Citera
2018-04-29, 16:53
Medlem
ChiliPepperss avatar
Varför florerar det konspirationsteorier kring att han blivit mördad? På Jodel verkar folk tjata om det.
Citera
2018-04-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiliPeppers
Varför florerar det konspirationsteorier kring att han blivit mördad? På Jodel verkar folk tjata om det.

För att allt kring hans död verkar skumt.. Tror också att han blev mördad.
Citera
2018-04-29, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiliPeppers

För att folk inte kan förstå och ta in att deras idol tog livet av sig förmodligen. Spekuleras alltid nästan när kändisar dör.
Citera
2018-04-29, 17:19
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=6zxC7xA5qEE

Har ni märkt att vid tidigare år då Ash var med för det mesta, så finns inte hans kompisgäng med? Troligtvis har de ogillat Ash och fått Tim att sparka honom i slutändan.
Citera
2018-04-29, 17:23
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
För att folk inte kan förstå och ta in att deras idol tog livet av sig förmodligen. Spekuleras alltid nästan när kändisar dör.
Jag har för det första svårt att förstå att han är död och sedan att han tog livet av sig har jag ännu svårare att ta in. När han tillägnades ett dansnummer till hans hitlåt "Without you" i Lets Dance blev jag tårögd. Det är precis vad vi är, without you.
Citera
2018-04-29, 17:29
Medlem
NygammalValss avatar
När tror ni att det blir dödsannons och begravning? Kommer begravningen vara stängd, dvs endast för de allra närmaste? Vad tror ni?
Citera
2018-04-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
När tror ni att det blir dödsannons och begravning? Kommer begravningen vara stängd, dvs endast för de allra närmaste? Vad tror ni?

Alltid en svår avvägning det där. Jag skulle tro på en privat begravning men en mer publik minnesstund med musik etc.
Citera
2018-04-29, 17:51
Medlem
skorpan102s avatar
Citat:

Tror begravningen endast kommer vara med närmast familj och vänner. Begravningen kanske t.o.m redan har ägt rum...
Citera
2018-04-29, 17:51
Medlem
Citat:

Jag tror begravningen blir bara för speciellt inbjudna av familjen men kanske inte enbart för de allra närmaste. Dödsannons tror jag att det kommer att komma men inte med info om var och när begravningen kommer att ske. Är min gissning i alla fall.
Citera
2018-04-29, 17:54
Medlem
Citat:
Har man haft de problemen med hälsan som han haft ska man helst inte dricka alls eller åtminstone extremt små mängder. Man kan ju undra hur hans fysiska hälsa egentligen var sista tiden.

Blir ju spekulationer, men sannolikt var värdena inte de allra bästa.
Citera
2018-04-29, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanonym1313
Det handlar inte om det, utan om hur Bianca fick det att låta om henne när det handlar om Tims bortgång. Vem fan bryr sig om det var hennes brors bästavän? Hon kunde ha skrivit ett par rader om TIM som person istället. May lord have mercy över alla fjortisar i denna tråd.

Fast nu var det ju så att tidningen tog upp det i en intervju som handlade om något helt annat (hennes medverkan i Breaking News har jag för mig) och hon bara svarade de. Det var inte så att hon skickat in det själv till media!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in