Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Håller med, så jävla lågt!
Det är en liberal syn på alkohol i vissa kretsar. En syn är väl här på Östermalm. Själv har jag vuxit upp med föräldrar som alltid tar en drink innan maten och ofta njuter en flaska vin till god mat nästan dagligen. Såklart, jag vet att per definition är de alkoholiserade. Men jag ser det inte så alls. De är högfungerande samhällstopparna båda två. De dricker nog nästan dagligen, särskilt när de representerar, men jag har faktiskt aldrig sett någon av dem typ fulla. Lite småberusade på semestern, midsommar, jul och nyår men thats it. Att gå runt att vräka ur sig ordet alkoholism hur som helst är under bältet. Jag dricker knappt alkohol själv. Några bärs på matcher och när jag hängde på kåren, räcker för mig. Aldrig klassat mina föräldrar som alkisar och skulle piska skiten ur den som påstår det.
Enligt min syn är inte Klas och Anki annorlunda än deras priviligierade omgivning. Lite fest, några glas och lite relax på Kanarieöarna. Låt dom va för fan!

Så du tycker att GD vilseledde hela tråden för att gynna sig själv elr?
Varför är han så emot just SE?
Citera
2019-09-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmknight
Så du tycker att GD vilseledde hela tråden för att gynna sig själv elr?
Varför är han så emot just SE?

Läs igen vad jag skrev. GD skyddade ju entouraget och SE i början. Fråga dig då varför är han emot SE just nu? Jag kan inte förklara bättre mina tankar kring vändningen i inställning och valet av förändrat språk.
Citera
2019-09-25, 21:30
Medlem
Citat:
Läs igen vad jag skrev. GD skyddade ju entouraget och SE i början. Fråga dig då varför är han emot SE just nu? Jag kan inte förklara bättre mina tankar kring vändningen i inställning och valet av förändrat språk.

Är Östermalm i kaos nu när Tim är död... Verkar galen
Citera
2019-09-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Är Östermalm i kaos nu när Tim är död... Verkar galen

Östermalm i kaos? Det är en stadsdel, inget mer! Fattar inte...
Citera
2019-09-25, 21:45
Medlem
Citat:
Östermalm i kaos? Det är en stadsdel, inget mer! Fattar inte...

Ok haha! Verkar som mycket drama med entouragen
Citera
2019-09-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ok haha! Verkar som mycket drama med entouragen

Egentligen inte alls 🤪 Vi snackar här, annars har entouraget gått tillbaka till knegarlivet utan lyx, modeller o glans. Snart, alldeles snart är de helt glömda o inte ens inbjudna på den enklaste förhandsvisningen av ngn film. Man ser dom inte mkt ute längre heller, de kan ju inte betala drinkbord o sånt om inte Tim är med så no poppin bottles anymore. Glassiga dagarna är slut
Citera
2019-09-25, 21:59
Medlem
Citat:
Egentligen inte alls 🤪 Vi snackar här, annars har entouraget gått tillbaka till knegarlivet utan lyx, modeller o glans. Snart, alldeles snart är de helt glömda o inte ens inbjudna på den enklaste förhandsvisningen av ngn film. Man ser dom inte mkt ute längre heller, de kan ju inte betala drinkbord o sånt om inte Tim är med så no poppin bottles anymore. Glassiga dagarna är slut

Så... SE är verkligen lever i sin mors källare
Citera
2019-09-25, 22:07
Medlem
Citat:
Så... SE är verkligen lever i sin mors källare

Hon har inte ens en källare till honom om jag förstått rätt 🤪🤪🤪
Citera
2019-09-25, 22:20
Medlem
Citat:
Hon har inte ens en källare till honom om jag förstått rätt 🤪🤪🤪

Vänligen, vad mer kan du säga... Jag är nyfiken på hela denna situation.
Citera
2019-09-25, 22:42
Medlem
Citat:
Vänligen, vad mer kan du säga... Jag är nyfiken på hela denna situation.

Vilken situation menar du?
Citera
2019-09-25, 22:49
Medlem
Citat:
Vilken situation menar du?

Hela saken. Inte bara S och entouraget
Citera
2019-09-25, 22:52
Medlem
Citat:
Det kommer aldrig en bok om Tim från entouraget. Klas är smart VD för Avicii. Alla dessa tomtar som fick betalt i lön från Avicii har skrivit på livslång tystnadsplikt om Tim. Där har ni inget och hämta om ni inte är intresserade om dom inte skriver en bok om t.ex ”Hur man blir en parasit och äter upp sin bärare” De får iaf inte göra några referenser till Tim och foton som är tagna av entouraget är också Avicii ABs egendom.

Är det sant att de har skrivit på livslång tystnadsplikt? Men tänker att de är andra än entouraget som kände Tim och har saker att berätta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in