2012-04-12, 21:19
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilikurden
Fast de är ju mer eller mindre övervakade dygnet runt just för att de fortfarande är BARN och för att de inte ska göra hyss. De får hjälp att komma in i det svenska samhället genom att få utbildning i språket samt vårt levnadssätt. Jodu så är det

Vem sa förresten att ungdomarna är svenskar?

Heder att kasta ägg?
Kanske skulle du ta av dig dina rosa glasögon och komma in i matchen, finns ju inte en ort med såna här ensamkommande flyktingbarn där det inte varit massa stölder och våldtäkter..
Så all heder till dom här ungdomarna som visar att dom inte accepterar sånt beteende..
Citera
2012-04-12, 21:26
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Säkert har ju dom här skäggbarnen stulit och levt fan på orten, och därför reagerade dom svenska ungdomarna som dom gjorde, och det ska dom ha all heder för..

Men Kenty, det vet du ju inte. Det kan lika gärna vara just barn och inte skäggiga 23 åriga barn.

Häng ut dessa blöjrassar så vi kan skratta oss till söms
Citera
2012-04-12, 21:29
Medlem
fredricomartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag håller med - de borde ha kastat sina använda blöjor istället till exempel, det hade nog varit mer effektivt än denna lilla patetiska attack.

Ja som sagt lite tamt blev det ju men det viktiga är att vi stöttar dessa nationalkämpar så att de lär sig att agera mer resolut.

Månne har vi i bästa fall en framtida förkämpe av den norske nationalhjälten Breiviks kaliber bland dessa hedersamma svenska ungdomar.

Bra jobbat grabbar!
Vi sänder våra tankar och böner till er nu när ni säkerligen blir torterade i häktet av den sionistiska ordningsmakten men håll huvudet högt ty ni är inte ensamma!
Citera
2012-04-12, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Säkert har ju dom här skäggbarnen stulit och levt fan på orten, och därför reagerade dom svenska ungdomarna som dom gjorde, och det ska dom ha all heder för..

Vi snackar om Grums här. Stölder och fanlevandet fixar white trashet på orten så bra själv sedan urminnes tider, en riktigt inskränkt jävla håla full av slödder är vad det är. Det finaste med byn är nog pappersbruket, det säger det mesta. Både om byn och bildningsnivån där.
Citera
2012-04-12, 22:30
Medlem
nuplie22s avatar
Smällare & ägg, hardcore. Vilken jävla missledande rubrik, låter mer som bus bara det att offren råkade vara invandrare och ingen start på någon våg.
Citera
2012-04-12, 22:46
Medlem
Måste vara mongolider i farten. Ingen normalt funtad människa kan ju på allvar tro sig ha gjort en konst(!)gödselbomb genom att lägga smällare i en gödsel(!)säck. Patetiskt är bara förnamnet.

Att ens folk i tråden hyllar de här handlingarna gör mig fan mörkrädd.
Citera
2012-04-12, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kriegsminister
Måste vara mongolider i farten. Ingen normalt funtad människa kan ju på allvar tro sig ha gjort en konst(!)gödselbomb genom att lägga smällare i en gödsel(!)säck. Patetiskt är bara förnamnet.

Att ens folk i tråden hyllar de här handlingarna gör mig fan mörkrädd.

Syftet var såklart att fasaden skulle täckas av avföring, inte att göra någon "konstgödselbomb". Ts är lite skämtsam av sig som du säkert förstår. Skit ska skit ha heter det ju enligt det gamla talesättet.

Rent överlag sådär utan att känna till händelsen närmare så tycker jag att det var ett ganska raskt och trevligt initiativ. Vi vet ju alla hur mycket elände och skit som kommer på köpet när man släpper in en massa "flyktingbarn" i civiliserade samhällen så det visar på gott omdöme att en handfull upprörda svenskar öppet reagerade så pass starkt som de gjorde. Även om flyktingbarnen fortfarande blir kvar i kommunen ett tag till så kanske de håller sig i skinnet i fortsättningen och inser att de inte är välkomna.
Citera
2012-04-12, 23:18
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Syftet var såklart att fasaden skulle täckas av avföring, inte att göra någon "konstgödselbomb". Ts är lite skämtsam av sig som du säkert förstår. Skit ska skit ha heter det ju enligt det gamla talesättet.

Rent överlag sådär utan att känna till händelsen närmare så tycker jag att det var ett ganska raskt och trevligt initiativ. Vi vet ju alla hur mycket elände och skit som kommer på köpet när man släpper in en massa "flyktingbarn" i civiliserade samhällen så det visar på gott omdöme att en handfull upprörda svenskar öppet reagerade så pass starkt som de gjorde. Även om flyktingbarnen fortfarande blir kvar i kommunen ett tag till så kanske de håller sig i skinnet i fortsättningen och inser att de inte är välkomna.

Jaså du var en av gödselspridarna hör jag. Ni bör nog lära er hur man gör, får ni inte utbildning i hur man gör en riktig skitbomb utav era inavlade bondeförädrar?
"Upprörda svenskar" = fulla WT-bonde ungar som är avundsjuka på nån som snott byns enda tjej?
Citera
2012-04-12, 23:32
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Visst är det som du skriver. "Barnen" är inte ansvariga för att de är här men det betyder inte att det är fel att visa sin avsky mot deras närvaro.

Perfekt, hatar pensionärshemmet två hus bort. Dem går sakta, luktar illa och ambulansen som dagligen ska laga trasiga gamla russ står alltid på två parkeringar vilket gör det till ett helvete för mig att komma förbi och parkera.

En nyårsraket i foajén och ett par krossade rutor kanske gör att färre bli pensionärer och eller att dem flyttar bidragstagarna någonstans där jag slipper se dem..
Citera
2012-04-12, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Jaså du var en av gödselspridarna hör jag. Ni bör nog lära er hur man gör, får ni inte utbildning i hur man gör en riktig skitbomb utav era inavlade bondeförädrar?
"Upprörda svenskar" = fulla WT-bonde ungar som är avundsjuka på nån som snott byns enda tjej?
Nej, tyvärr, jag kan inte med gott samvete ta heder och ära för dessa pojkars raska upptåg, dessutom är jag väl aningen för gammal för att själv ägna mig åt just den här typen av aktiviteter är jag rädd.
Jag stödjer dem däremot helhjärtat.

Varför ett sådant förakt mot bönder förresten?
Citera
2012-04-13, 00:14
Medlem
tungatorsks avatar
Härligt! Låt oss ägga flyktingarna. Då blir dem ju inte mindre kränkta och arga på oss Svenskar. Moget!

Men ja, kan ju ha varit uttråkade snorungar.
Citera
2012-04-13, 00:47
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popeondope
Tyvärr måste jag säga bra gjort. Det är sorgligt att det har gått så här långt men tyvärr har det gjort det. Sverige håller på att tas över av främmande element. Vi håller på att bli ockuperade och staten hyllar det. Vad tror ni vikingarna hade gjort ifall någon hade importerat hundratusentals snyltande ockupanter?

Det är bra att vi Svenskar markerar att detta är vårt land, inte arabernas eller proffstyckarnas.

Patetisk åsikt, verkligen. Men varför skulle den misslyckade gödselbomben öht. ha något med främlingsfientlighet att göra? Kan ju lika gärna vara personliga motsättningar eller ett sk. pojksteck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in