Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-21, 04:32
  #2449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Jag trodde att om nån jag följer gör sitt konto privat då går det ändå att se dennes profil. Jag har 2 IG-konton, o trodde först att jag hade råkat sluta följa en som nyss privatiserat sitt konto. På kontot jag absolut följer den gick det imorse, men ej nu, att se innehållet. Möjligen att jag råkade föra muspekaren över Sluta följ, men tryckte ej på knappen. Måste man nu? trycka på Följ o vänta på dennes acceptans?

Det verkar i alla fall så. Det går att se antalet av inlägg, följare, och antalet den följer. Inläggen och följer är oförändrade, men antalet följare har minskat rejält! Personen känner jag lite, men den känner nog? ej till båda mina alias. Verkar som att jag måste klicka på följ o vänta på acceptans, om personen ej åter gör kontot ej privat.
Citera
2024-04-04, 10:28
  #2450
Medlem
Jag skickar rätt mycket inlägg/stories till min tjej och lite kompisar på instagram och tidigare kom de jag interagerat mest med alltid högst upp på listan dvs lätt att hitta. Men sen en tid tillbaks (oklart när) har massa random konton hamnat högst upp, konton jag aldrig interagerat med och vissa följer jag inte ens. Måste scrolla ner en bit för att hitta de jag alltid skickar till. Någon annan som märkt det här och vet om man kan redigera listan så man framförallt slipper leta men också minimerar risken att skicka fel?
Citera
Idag, 08:11
  #2451
Medlem
Jag önskar det fanns en inställning på instagram så man slapp alla jävla trash brudar och onlyfans konton som marknadsför sig.

Instagram kan användas till bra saker men den kvinnliga distraktion finns överallt på appen.

Finns det någon sån inställning som styr ens flöde?
Citera
Idag, 10:45
  #2452
Medlem
varför står det "anteckning" över ens profilbild?? Är det en bugg och hur får man bort det? Det är alltså på min egna IG profilsida och inte i inkorgen bland meddelanden.
Citera
Idag, 14:26
  #2453
Medlem
Erki122s avatar
När jag skrollar jag så ser jag i stort sätt bara förslag på nya konton eller sponsorer Mina vänners inlägg ser man knappt längre..
Citera
Idag, 16:16
  #2454
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Jag önskar det fanns en inställning på instagram så man slapp alla jävla trash brudar och onlyfans konton som marknadsför sig.

Instagram kan användas till bra saker men den kvinnliga distraktion finns överallt på appen.

Finns det någon sån inställning som styr ens flöde?

Förslagen är baserat på vad instagram tror att du gillar baserat på vad du klickat på tidigare. Jag gick in på någon inställning för länge sedan och nollställde något och då försvann allt och ersattes av allt mellan himmel och jord. Har letat som fan utan framgång.

Jag vill inte heller se dessa patetiska influencers som inte tillför ett skit till denna värld. Och status som influencer har i stort sett alla tjejer idag, som har fler än 1000 följare.
Citera
Idag, 17:14
  #2455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
varför står det "anteckning" över ens profilbild?? Är det en bugg och hur får man bort det? Det är alltså på min egna IG profilsida och inte i inkorgen bland meddelanden.

Det är inte bugg, du kan skriva en anteckning dina följare kan läsa. Testa skriva något o radera sen så ser du
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback