2024-12-11, 08:59
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Det blir ibland så för mig också. De jag ofta besöker hamnar överst. Tror du då ej att det beror på att du ofta besöker hennes sida? Passar det ej att kontakta henne för att fråga, om du undrar om hon stalkar dig?

Jag har aldrig klickat in mig på hennes sida, kanske någon gång way back!
Men jag skapade ett fejk-konto, klickade in mig järnet på henne och andra och mig själv under några dagar dagar (gjorde via browser på PC).

Efter ca tre dagar började jag se mitt fejkkonto dyka upp bland sök på mitt riktiga konto!
(så det är nog inte bara vilka konton man själv integrerat med)

Och på fejkkontot dök personerna jag klickat upp i topp på sök, jag rensade i sök-cache och samtliga konton som jag klickat in mig på försvann då under söket.

Rensar jag sök-cache på mitt riktiga konto så ligger hon kvar...
Och det gör även mitt fejkkonto som förslag...

Ingen mer som har labbat med detta?

(Och ja, jag är fortfarande lite förtjust i henne... )
Citera
2024-12-26, 15:33
Medlem
Hej alla instaproffs 😄 Jag har några personer som jag vill ha kvar som vänner på insta men vill inte att de dyker upp i mitt flöde, inte med de vanliga inläggen de gör och inte på instastory. Vill jag ha info så måste jag aktivt gå in på deras respektive konto. Förut kunde man göra en sån inställning men nu hittar jag inte den varianten. Någon?
Citera
2025-01-31, 19:51
Avslutad
Varför går det inte längre att stänga av ljudet på reels? Jag har till och med telefonen på ljudlös men ändå spelas ljuden upp från alla reels så jag måste sänka volymen till 0.
Citera
2025-02-26, 22:14
Avstängd
-Nigger-s avatar
Vad händer med Instagram idag egentligen?!?

Skrollade in på Reels och möts av material som är tydligt gore, avrättningar, människor som blir överkörda och rent av grovt våld som får en att tro att det är Liveleak man tittar på...

Nån annan som blivit drabbad?
Citera
2025-02-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Nigger-

Skrollade in på Reels och möts av material som är tydligt gore, avrättningar, människor som blir överkörda och rent av grovt våld som får en att tro att det är Liveleak man tittar på...

Japp, samma för mig.
Citera
2025-02-27, 00:40
Medlem
Citat:

Ja samma här, helt galet!
Citera
2025-02-27, 04:08
Medlem
Citat:

För mig också.
Citera
2025-02-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
För mig också.

Samma här, såg kommentarer på varje video att de va hur många helst som märkt av det. Idag är flödet som vanligt igen.

Men vad hände egentligen? Försökte googla på nyheter men fann bara att de va någon bugg gällande att logga in inget annat som hade med reels å göra.

Jag tänkte först att de hade med zuckerbergs uttalande om att dom skulle sluta faktagranska och bli mindre pk på meta.
Citera
2025-02-27, 14:12
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Samma här, såg kommentarer på varje video att de va hur många helst som märkt av det. Idag är flödet som vanligt igen.

Men vad hände egentligen? Försökte googla på nyheter men fann bara att de va någon bugg gällande att logga in inget annat som hade med reels å göra.

Jag tänkte först att de hade med zuckerbergs uttalande om att dom skulle sluta faktagranska och bli mindre pk på meta.

https://swedroid.se/instagram-overoste-anvandare-med-vald-och-porr/
Citera
2025-05-13, 17:58
Medlem
McCarthy01s avatar
Tycker Instagram har väldigt lite aktivitet numer, är det på väg att gå samma väg som Facebook?
Citera
2025-06-03, 16:32
Medlem
upplaenningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Tycker Instagram har väldigt lite aktivitet numer, är det på väg att gå samma väg som Facebook?

Nu har jag ej instagram (eller facebook) sedan ett bra tag men jag hoppas att du gissar rätt.
Citera
2025-06-06, 02:31
Medlem
Jag tror att den mesta aktiviteten sker på tiktok idag, insta har blivit för oss som är runt 20-40år vad Facebook blev när folks föräldrar anslöt.

Men jag märker ingen skillnad sen låt säga senaste två-tre åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in