2012-04-13, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
I beg to differ!
Stor skillnad.
no shit!

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Undrar verkligen om det r s ltt att slppa p trycket nr man vl str dr o ska pissa? Tvivlar p det.

det var svrt var i princip slak d jag brjade
Citera
2012-04-13, 11:10
Medlem
proconsuls avatar
Men fr fan vilken tidslder lever ni hr? Ntet versvmmas ( ) ju av wetsex. Sjlv har jag alltid gillat det och sett till att skaffa kvinnor som ocks gr det.
Citera
2012-04-13, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Men fr fan vilken tidslder lever ni hr? Ntet versvmmas ( ) ju av wetsex. Sjlv har jag alltid gillat det och sett till att skaffa kvinnor som ocks gr det.

Jag provade och tyckte det var nice!1
Citera
2012-04-13, 15:04
Medlem
holzingers avatar
Ja, som nn sa. Ntet versvmmas ju av wet-sex s det r ngot mnga gillar och njuter av. Bde tjejer och killar.

Testa och se om det r ngot fr er, annars s r det vl bara att inte fortstta.

Citera
2012-04-14, 20:36
Medlem
Passar kanske inte till den hr trden, men jag gick med en tjej som hade ett problem. Varje gng det gick fr henne s pissade hon (trodde hon). En gng krde vi 69 och hon pissade mig rakt i facet. Men det var ngot konstigt. Det luktade inte piss, det smakade mer salt och det satte inga flckar. Jag frstod det inte d, men den tjejen squirtade (sprutade) d det gick fr henne. Bara synd att hom trodde det var piss, stackaren, hon vgade inte komma riktig, utan hll tillbaka. Hoppas hon fick en kille som begrep sig p vad som hnde.
Citera
2012-04-14, 21:12
Medlem
Woodhoppers avatar
RESPEKT, DU mste visa alla tjejer respekt.
Citera
2012-04-14, 23:34
Medlem
dyings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linnerz
Jag har efter ett expriment dr jag kissade min flicka i fittan under sexet

Hur gick nu detta till?
Lter riktigt hett, varit sugen p att testa ngot liknande p lnge men har inte vgat droppa bomben nnu
Citera
2012-04-14, 23:46
Medlem
Hur r det ens mjligt?
Citera
2012-04-15, 09:46
Medlem
Den hr Sprut-tjejen var nog lite kinky. Bl.a. ville hon att jag skulle pissa henne i fittan. Vi satte oss p toan och krde igng, men jag kunde bara inte f det att rinna. Jag tror inte det funkar om man har stkuk. Vore ju ocks naturligt att det inte gr. Naturens trick! r det ngon som har lyckats pinka med stnd?
Citera
2012-04-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmo1
Den hr Sprut-tjejen var nog lite kinky. Bl.a. ville hon att jag skulle pissa henne i fittan. Vi satte oss p toan och krde igng, men jag kunde bara inte f det att rinna. Jag tror inte det funkar om man har stkuk. Vore ju ocks naturligt att det inte gr. Naturens trick! r det ngon som har lyckats pinka med stnd?
Ja visst fan gr det att pissa med stnd.
Har dock aldrig och kommer aldrig gra det i min lskling.. skulle knnas som att jag frnedrade henne.

Och du (TS) skit fullstndigt i vad flashbackarna har att sga!
Om du gillar det, och hon gillar det s r det vl bara att "spruta" kra.

Varfr r alla s beroende av bekrftelser?
Men som ngon sa VISA RESPEKT och mhet. Sex gr ut p krlek, inte vld. (S lnge inte bda tnder p vld dvs )
Citera
2012-06-14, 23:29
Medlem
Om ni bda r game gr det d. Green light jaaaa lets do it!
Citera
2012-06-14, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
inget konstigt me det jag brukar anvnda min tjej som toalett

Din sjuka jvel

Kissa tjejen i munnen r renligare n att knulla henne i rven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in