• 3
  • 4
2012-10-06, 11:44
Medlem
Harrison_Fords avatar
Jag har pissat tv olika tjejer i munnen, det var inte s nice fr jag kunde ju inte pissa om jag inte var slak, s fr att bli slak var jag tvungen att tnka ckliga tankar och sluta vara s jvla kt, och detta fr att sedan kunna utfra just en sexuell akt som man vill gra just fr att man r, eller snarare var, kt.

Det var allts inte s bra som man frestllde sig fr man kan inte stimulera sin kuk samtidigt, iallafall inte jag. Sen med den av dom tjejerna som var min flickvn s experimenterade vi vidare, och dr fick jag ett praktexempel p att ens fantasier aldrig kan sga vad man faktiskt gillar eller inte nr det kommer till verkligheten. Hon ville prova pissa i min mun vilket jag i fantasin blev totalt cklad av, men hr och hpna.. det var faktiskt rtt nice :P
Citera
2012-10-07, 19:54
Medlem
Jag brukar pissa min tjej i munnen nstan dagligen efter jobb. Har ocks skitit p henne. Hon brukar ven pissa samtidigt som jag r inne med kuken i hennes fitta, rtt hftig feeling. Minst 2 gnger i veckan gr vi ocks en runda i parken dr hon inte tar p sig trosor och s pissar hon som en hund p olika stllen. Sist vi var i parken rvknullade jag henne samtidigt som hon pissade p en parkbnk. Hon lskar ocks att suga av kuken efter jag rvknullat henne. JA, hon r nymfoman och helt vild. ovanp allt r hon skitsnygg och ingen p hennes advokatbyr har en aniiiing vilket litet knulldjur hon r! Har typ 1000 storys hur jag knullat henne som ni bara dtt av att hra men fr rcka fr nu...
Citera
2013-02-16, 14:22
Medlem
Dark.Solitudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jassieofficial85
Personligen skulle jag aldrig sjunka s lgt.

Genom att skriva just sdr
Sjnk du lgre n s..
Citera
2013-02-25, 14:42
Medlem
sotisnotiss avatar
Allts i fantasin kan det vara lite porrigt men rligt; hur jvla ckligt mste det inte smaka fr tjejen?

Man ska nog brja att "bara" kissa i ansiktet, s hon knner lukten och kanske fr lite i munnen, inte allt direkt in i munnen..
Citera
2013-02-25, 21:41
Brukar kissa tjejen i munnen.. Se till att ha druckit vatten hela dagen bara s luktar det inte s illa!
Citera
2013-02-26, 02:22
Medlem
niemandswassers avatar
Om hon vill och du tnder p det s r det vl bara att kra?

Jag skulle sjlv aldrig vilja det dock. Men vi har alla olika preferenser.
Citera
2013-03-03, 01:04
Medlem
Palte-Svartmyrs avatar
Har gjort- bde givit o tagit emot, det inte s farligt som det lter. O som nn tidigare nmnde, dricka vatten innan gr det hela halvtrevligt ist fr helckligt- om ni frstr vad jag menar. Allt ( nstan) ska testas tminstone en gng s man vet vad man snackar om
Citera
2013-03-18, 20:43
Medlem
chillevippens avatar
Jag o ett ex provade snt dr, d hade vi varit tillsammans i nstan tv r.. Visste inte att hon gillade snt o vice versa..
Vi var otroligt kta nr vi skulle prova, nr det vl var ver s var d ingen big deal.. Tror vi gjorde det vid 6-7 tillfllen till o sen var d inte spnnande lngre... Ja kan fortfarande bli upphetsad av snt p internet men tror inte ja kommer tycka d r s spnnande i verkligheten igen... Mest fr att testa..

Vi gjorde lite allt mjligt.. Ja kissade henne i munnen, provade att kissa henne i musen med.. Nn gng med tratt och nn annan gng lg hon p rygg i duschen o underlivet upp i luften s kisset skulle stanna kvar...

Jag lt henne kissa ver hela mig, ansikte o mun.. Smakade p kisset men kan inte sga att ja "drack"
En annan sak var att hon satt grnsle ver min mun i sngen o klmde ut sm sm skvttar, det var mer mysigt p nt stt... Fick ha fitta nra munnen iaf

Nt som kndes nnu snuskigare var nr ja precis tmt sperma i hennes fitta, d fick hon sitta grnsle ver mig o klmma ut sperman tillsammans med alla fittsafter i munnen...
Oftast gott men nn gng s var det vldigt starkt eller "koncentrerat" men det fick man ta
Citera
2013-03-18, 21:21
Medlem
Det hr r ett intressant mne. Det handlar - fr mej - om nt vanvettigt intimt. Och ett vxelspel kring ga/vara gd. Viktigt att balansen och humorn r p plats. Men frst: att pinka nn *i* musen r bara galet, och frmodligen nt jvla hittep. Det r inte dr det spnnande hnder, om det nnsin sker (det r gissningsvis nn pubertal dominansfantasi, fr det GR inte att pinka med knullstnd).

Det som r spnnande med det hr r ..frsta gngen man fr henne att frst hur intimt det r. Oavsett om man ger eller tar. Man str i drren och tittar p. Lockar, ger henne ider. Att sen f det oerhrda frtroendet att hon faktiskt kissar i min hand efter en stunds lekfull vertalning....att sedan se hennes gon bli vidppna nr jag tar handen och slickar i mej hennes safter. Den blicken r guld. Och..om vxelspelet fungerar..s kan man ogenerat pinka p hennes brst en minut senare, fr hon vet att jag fattat vilken tillit, intimitet det handlar om. Och kanske....torkar hon av sej, och smakar p sin egen hand...och mej. Och sen fattar hon.

Det r ett vxelspel och det r oerhrt intimt. I munnen r bara nsta steg. Men inte ndvndigt alls. Tvrtom, det kan bli totalt fr mycket.
Citera
2013-03-18, 21:31
Medlem
chillevippens avatar
Nja, allts det r vl ingen som har skrivit om att kissa i musen med stenhrt vrlstnd?
Nr jag gjorde det vid ett par tillfllen s hade vi redan haft sex och jag var inte speciellt hrd lngre..
Andra gnger s provade vi med tratt i hennes fitta s det gr allt...

Hller med dig, frn att ha varit vldigt kinky o lite "konstigt" s blev det vldigt naturligt... D kunde hon utan att sga nt kissa p mig bakifrn p rygg, rumpa o lr stende bara p skoj utan att frga innan nr man duschade tillsammans he, he...

Bara nn vecka innan hade vi ALDRIG pratat om detta ens, men det brjade med att ja var p toa samtidigt nr hon kissade typ fr att borsta tnderna, satte mig p huk o kollade vldigt nra, hon blev vldigt generad frsta gngerna men verkade nd tycka det var spnnande o sen blev d bara blev d ett steg lngre lngre fr varje gng ;0)

Efter ett tag kunde hon viska i mitt ra "nu ska ja g och kissa bara s du vet, vill du kolla?"

Edit: stavning
Senast redigerad av chillevippen 2013-03-18 kl. 21:41.
Citera
2013-03-19, 00:08
Medlem
chillevippens avatar
Ja precis, hade nog tryckt p den knappen direkt i s fall..

Vad sger ni tjejer d.. Har ni fantiserat om detta, klart ni har, bertta om era tankar..
Och ni som provat, var det lika hrligt som ni fantiserat om eller var det bara en sak att bocka av i er sex bucket list?
Citera
2013-03-22, 15:52
Medlem
Gosifs avatar
Skulle aldrig gra det p min flickvn men urin i sig r helt ofarligt hur som helst. Gr det du om det tnder dig med "golden-rain."
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in