Jag o ett ex provade snt dr, d hade vi varit tillsammans i nstan tv r.. Visste inte att hon gillade snt o vice versa..
Vi var otroligt kta nr vi skulle prova, nr det vl var ver s var d ingen big deal.. Tror vi gjorde det vid 6-7 tillfllen till o sen var d inte spnnande lngre... Ja kan fortfarande bli upphetsad av snt p internet men tror inte ja kommer tycka d r s spnnande i verkligheten igen... Mest fr att testa..
Vi gjorde lite allt mjligt.. Ja kissade henne i munnen, provade att kissa henne i musen med.. Nn gng med tratt och nn annan gng lg hon p rygg i duschen o underlivet upp i luften s kisset skulle stanna kvar...
Jag lt henne kissa ver hela mig, ansikte o mun.. Smakade p kisset men kan inte sga att ja "drack"
En annan sak var att hon satt grnsle ver min mun i sngen o klmde ut sm sm skvttar, det var mer mysigt p nt stt... Fick ha fitta nra munnen iaf
Nt som kndes nnu snuskigare var nr ja precis tmt sperma i hennes fitta, d fick hon sitta grnsle ver mig o klmma ut sperman tillsammans med alla fittsafter i munnen...
Oftast gott men nn gng s var det vldigt starkt eller "koncentrerat" men det fick man ta