2012-04-13, 11:08
Medlem
Snurrens avatar
Nyförälskad romantik i sovrummet med den mannen? Man häpnar, men smaken är ju som baken, delad. Det är väl tur att "alla kan gå åt"

Edit jag trodde tidigare att han var mycket äldre, ser ut att vara i pensionsåldern...
Citera
2012-04-13, 11:13
Medlem
Carin Adlercreutz jobbade som dommare men sjukpensionerade sig och levde på bidrag resten av sin "karriär" då hon blev dömnd för tjänstefel.

Susanne Adlercreutz fuskade sig genom sina juridikstudier.

Hennes pappa äger stort hus på Östermalm där Susanne låter vänner/bekanta som hon anser kan vara smart socialt och karriärsmässigt att känna få hyra lägenheter.

Stjärnhov är köpt för lånade pengar och de kan behöva grisahedens stadsrådslön för att finansiera stället.
Och nu får ju gubben också möjlighet att flytta hemmifrån. Och kopulera... även om jag hade för mig att han själv ansåg att tidelag var en dålig idé.
Citera
2012-04-13, 11:16
Medlem
Carin Adlercreutz är Susannes mamma.
Citera
2012-04-13, 11:20
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightUp

Hur då fuskade? Hon var väl tvungen att skriva tentorna? Körde hon med fusklappar eller sneglade hon på vad de andra skrev?
Citera
2012-04-13, 15:09
Medlem
Fettsprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Men gjorde de inte det förr, åtminstone?

http://www.svd.se/kultur/skinka-med-knorr_489139.svd

Vi tar det från början....

Stjärnhov är ett samhälle vid östra stambanan, tillhörande Gnesta kommun.
Stjärnhovs säteri, som brudens föräldrar äger, ligger 200 meter från byn med samma namn.
Säteriet hette från begynelsen Nästelsta, men någon ägare på 1800 talet, blev adlad Stjärnhjälm, ooch då bytte gården namn, och järnvägsstationen blev uppkallad efter gården.

Fastmyra är en gård 2km nordväst om Stjärnhovs samhälle, man driver Fastmyra gårdsprodukter, men föder inte heller upp svin. Däremot nötboskap.
Citera
2012-04-13, 15:15
Medlem
Fettsprutans avatar
Citat:
Carin Adlercreutz är Susannes mamma.

Ökänd...
Ingen jag skulle önska som svärmor åt ens min värsta ovän!
Citera
2012-04-13, 15:20
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Carin Adlercreutz jobbade som dommare men sjukpensionerade sig och levde på bidrag resten av sin "karriär" då hon blev dömnd för tjänstefel.

Hennes pappa äger stort hus på Östermalm där Susanne låter vänner/bekanta som hon anser kan vara smart socialt och karriärsmässigt att känna få hyra lägenheter.

Stjärnhov är köpt för lånade pengar och de kan behöva grisahedens stadsrådslön för att finansiera stället.
(...)

Är detta en släkting till Eskils maka? Hennes morfar?

Axel Adlercreutz, född 1917 i Ängelholm, är professor emeritus i handelsrätt och var verksam vid Lunds universitet. Han har skrivit tongivande böcker (...)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Axel_Ad...utz_(professor)
Citera
2012-04-13, 17:26
Medlem
Lustigt att djursexförespråkaren Erlandsson ska gifta sig just nu, bara några månader efter det att tidelag kriminaliserades på nytt... Vi kan nog anta att det bara rör sig om en fasad, hemma på släktgården är det nog business as usual ute i ladugården. Eller har han tröttnat på djur helt och hållet?
Citera
2012-04-13, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet
Lustigt att djursexförespråkaren Erlandsson ska gifta sig just nu, bara några månader efter det att tidelag kriminaliserades på nytt... Vi kan nog anta att det bara rör sig om en fasad, hemma på släktgården är det nog business as usual ute i ladugården. Eller har han tröttnat på djur helt och hållet?
Mixed sex är Eskils melodi enligt trovärdiga rykten, Eskil sätter på gris och får en strap-on i röven samtidigt. Mixed sex
Citera
2012-04-13, 19:15
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
HELVETE !! dom ligger med varandra också!

Nu meddelar Eskil stolt att han ska bli pappa i sommar.
Usch, man ska inte vara elak... men jag blir blind bara av att tänka på hur det "gick till".
Citera
2012-04-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Usch, man ska inte vara elak... men jag blir blind bara av att tänka på hur det "gick till".
haha jag med, fick mig naturligtvis på tidelagstankar då han ser ut som ett välgött svin
Citera
2012-04-13, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Är detta en släkting till Eskils maka? Hennes morfar?

Axel Adlercreutz, född 1917 i Ängelholm, är professor emeritus i handelsrätt och var verksam vid Lunds universitet. Han har skrivit tongivande böcker (...)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Axel_Ad...utz_(professor)

+1... Undrar om axel är släkt med denna släkten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in