Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2012-04-29, 16:34
Medlem
Snubbs avatar
De kan till och med fråga självmant om de skall slå in den. Förutsatt att du då inte säger "nej tack, den är till mig själv", så skall du se att det går bra.
Citera
2012-04-29, 18:13
Medlem
swebarbs avatar
Jag tror inte dom som jobbar i sex affärer skulle tycka det är konstigt att en kille kommer och frågar efter en dildo.. vafan annat är det om dom såldes i mataffärer eller nåt det är ju till en sex affär man går för att köpa just sånt och inte ska man skämmas för det.
Citera
2012-04-29, 22:37
Medlem
Saruman87s avatar
Det är helt lugnt. Första ggn jag skulle köpa dildo till tjejen trodde jag det skulle vara pinsamt, men det gick över när jag kom in o killen som jobbade var helt ointresserad av vad jag gick o glodde på.
Citera
2012-04-30, 07:57
Medlem
Metropers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkagain
Tjenare!

Jo.. Det är som så att jag skall köpa en dildo till min flickvän på hennes födelsedag, har pratat ihop mig med hennes närmaste vän och enligt henne var en dildo någon hon verkligen ville ha..

Så... Why not tänkte jag och sade direkt att det inköpet kan jag stå för! Nu har jag börjat tänka efter lite.. Fan det känns helt fel, hur skulle ni reagera på en kille som går in i en sexbutik och köper en dildo?

Någon som vet en diskret butik i Stockholm? Hur fan skall jag gå tillväga? Gå in, ta tag i en dildo och gå och köpa den? DET KÄNNS SÅ ABSURT!

Jag är HELT ny inom sexleksaker-området.

Tips på bra butik i Stockholm? Hur fan ska jag bete mig inne i butiken? Någon man här som personligen har köpt en dildo i en butik?

HEEEEEEELP!

Apoteket
http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/Sidor/Intimosex_Sexolust_Sexolust_Sex_Omsex.aspx

Jag och min syster handlade en som en present till en gemensam vän och ingen anklagade oss för incest.
Citera
2013-02-01, 17:02
Medlem
G48R13Ls avatar
Handla bara på nätet... Lustjakt.se är att rekommendera. De har bra recensioner och tips också. Leveransen är diskret. Du får ett brunt paket från LJ AB att hämta på närmsta återbud...
Citera
2013-02-01, 20:03
Medlem
origamis avatar
en min kompis som kör 2-1 med tjejer sa att det behövs en extra kuk och då ska den vara gjord av silikon eftersom han knullar int me andra killar.

Ta och klåna din egna kuk till tjejen med en clone-a-willy
Citera
2013-02-01, 20:06
Medlem
Winbots avatar
Men är ju bara gå till en butik som säljer, välja ut en dildo och om de inte säger något i kassan så frågar du om de kan slå in den.
Citera
2013-05-28, 01:10
Medlem
colabulles avatar
inser ingen att denna tråd skrevs 2012?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto