Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det går förstås inte att leva på gamla meriter. Bara för att ni tidigare har gjort bra och viktiga saker så innebär ju inte det att den så kallade "arbetarrörelsen" är destruktiv och sinnessjuk idag och rent i allmänhet är ytterligare ett kosmopolitiskt projekt i ny kostym.
Ni bryr ju er inte ett skit mer om svenska arbetare än vad ni gör om kongolesiska, kinesiska eller afghanska diton.
Berätta då vad ni nazister har åstadkommit för arbetarna genom historien. Tvärtom är det ju så att ni alltid har haft udden riktad mot arbetarrörelsen. Sen är det klart att vi inte är rasister och ställer svenska arbetare mot utländska som ni gör. Just därför är ni såna arbetarfientliga reaktionärer, att propagera för klassplittring i det här läget är det mest reaktionära man kan göra. Som alla vet har arbetarklassen inget fosterland.
Citat:
Du svarade inte på min fråga. Vad har importerade horder av somalier som vill ha bönelokal med svenska arbetare att göra. Varför bör svenska arbetare stödja dylikt trams? Varför är massinvandring öht positivt ur ett svenskt arbetarperspektiv?
Jag har inte sett till några såna plakat när jag har varit med på första maj. Det får väl de själva svara på i så fall. SvP har noll och ingenting med arbetarnas kamp att göra, utan motarbetar istället den kampen.