2012-04-11, 22:19
Medlem
Hejsan kära flashbackare!
Det finns ingen som har hjälpt mig så bra som ni när det kommer till kärleksbekymer så jag vänder mig till er igen. skall försöka hålla mig kort (:
Då jag är singel är jag väldigt öppen för att träffa nya killar och i torsdags så helt random blev jag och min vän uppraggade av två killar. Jag strulade med den ena killen och blev inbjuden till en fest på lördagen och vi bytte nummer. Jag gick på festen med en vän, hade otroligt trevligt med massa champange Killen, Mr.R, var med mig hela kvällen och hans vänner sa att han verkade gilla mig och en del undrade tom om vi var tillsammans. Vi strulade inget MEN han stannade kvar på efterfesten när alla hans vänner skulle gå för att få snacka med mig. Nästa dag smsade vi och bestämmde att vi skulle ses på måndagen. Han var väldigt trevlig i smsen och även flörtig. På måndagen så hör han av sig först vid fem och säger att han sovit hela dagen. Jag svarar inte då man inte vill vara "för tillgänglig" och han smsar igen efter en halvtimma och frågar varför jag inte svarar. Vi bestämmer oss för att ses på denna fredagen. Vi smsade sedan lite kort men inget speciellt. Jag hörde sedan av mig igår för att se hur det var med honom och det sista smset skrev jag där jag skrev ungefär : Ja men hör av dig imon då puss. Han har inte hört av sig alls idag. Så nu till min fråga. Varför är han så snäll/gullig/flörtig när vi ses och IBLAND på sms? Leker han med mig eller är han något att behålla?
Vill gärna även höra hur jag bör bete mig tillbaka.
Och han är något av en "snäll badboy" (:
Citera
2012-04-11, 22:33
Medlem
Bean11s avatar
Haha snäll badboy, det var något nytt!

Tror du har svaret här för övrigt: "Jag svarar inte då man inte vill vara "för tillgänglig"[...]"
Citera
2012-04-11, 22:54
Medlem
Hahah ja men det är nog den bästa definitionen på honom ^^
Ja så tänker jag med, men vad vill han? Är jag bara ett ligg för honom (inte för att det gör så mkt då killen har underbar kropp) eller vill han något mera?
Citera
2012-04-12, 01:14
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloddy
Hahah ja men det är nog den bästa definitionen på honom ^^
Ja så tänker jag med, men vad vill han? Är jag bara ett ligg för honom (inte för att det gör så mkt då killen har underbar kropp) eller vill han något mera?

More like every "bad boy" som någonsin funnits.

Du fuckade ju upp genom att inte vara "för tillgänglig". När du sket i att svara så började du spela. Då kommer han så klart fortsätta spela. Helt omöjligt att veta vad han vill pga detta. Om det inte gör dig något att han bara vill ligga finns det väl inget problem? Kör på och se vad som händer med er relation.
Citera
2012-04-12, 16:29
Medlem
Så jag känner att detta är nog en återvändsgränd. Hörde efter idag om när vi skulle ses imon och då visade det sig att han fått "ryggskott". Så andra gången nu som han ställer in en träff, börjar förstå att detta inte kommer att leda någon vart. Men skam den som ger sig, ger honom en sista chans. På söndag bestämde vi att vi skulle träffas, tredje gången gillt sägs det ju. Så jag uppskattar alla svar på hur jag bör bete mig för bästa möjliga chans till att få denna svåra kille.
Citera
2012-04-12, 17:16
Medlem
Draichs avatar
Leker han med dig? Du leker väl lika mycket med honom, du svarar ju ite heller direkt på sms...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in