2012-04-11, 22:19
Hejsan kära flashbackare!
Det finns ingen som har hjälpt mig så bra som ni när det kommer till kärleksbekymer så jag vänder mig till er igen. skall försöka hålla mig kort (:
Då jag är singel är jag väldigt öppen för att träffa nya killar och i torsdags så helt random blev jag och min vän uppraggade av två killar. Jag strulade med den ena killen och blev inbjuden till en fest på lördagen och vi bytte nummer. Jag gick på festen med en vän, hade otroligt trevligt med massa champange
Killen, Mr.R, var med mig hela kvällen och hans vänner sa att han verkade gilla mig och en del undrade tom om vi var tillsammans. Vi strulade inget MEN han stannade kvar på efterfesten när alla hans vänner skulle gå för att få snacka med mig. Nästa dag smsade vi och bestämmde att vi skulle ses på måndagen. Han var väldigt trevlig i smsen och även flörtig. På måndagen så hör han av sig först vid fem och säger att han sovit hela dagen. Jag svarar inte då man inte vill vara "för tillgänglig" och han smsar igen efter en halvtimma och frågar varför jag inte svarar. Vi bestämmer oss för att ses på denna fredagen. Vi smsade sedan lite kort men inget speciellt. Jag hörde sedan av mig igår för att se hur det var med honom och det sista smset skrev jag där jag skrev ungefär : Ja men hör av dig imon då puss. Han har inte hört av sig alls idag. Så nu till min fråga. Varför är han så snäll/gullig/flörtig när vi ses och IBLAND på sms? Leker han med mig eller är han något att behålla?
Vill gärna även höra hur jag bör bete mig tillbaka.
Och han är något av en "snäll badboy" (:
Det finns ingen som har hjälpt mig så bra som ni när det kommer till kärleksbekymer så jag vänder mig till er igen. skall försöka hålla mig kort (:
Då jag är singel är jag väldigt öppen för att träffa nya killar och i torsdags så helt random blev jag och min vän uppraggade av två killar. Jag strulade med den ena killen och blev inbjuden till en fest på lördagen och vi bytte nummer. Jag gick på festen med en vän, hade otroligt trevligt med massa champange

Vill gärna även höra hur jag bör bete mig tillbaka.
Och han är något av en "snäll badboy" (: