2012-04-11, 12:27
Medlem
Jag har ofta ångest, och ibland rejält.. Har på sista tiden börjat må illa. Det jag undrar är om det kan bli bättre om jag faktiskt får mig själv att kräkas?
Citera
2012-04-11, 12:39
Medlem
Spreztozcs avatar
Jag blir också kraftigt illamående vid ångest eller stor stress. Än så länge har jag klarat mig utan att kräkas, dock nära ett antal gånger genom åren.
Citera
2012-04-11, 12:42
Medlem
Draksvanss avatar
Ja men givetvis, go for it

Vad är det du har ångest över exakt? Kanske kan hjälpa att snacka med en terapeut innan du kör fingrarna i halsen.
Citera
2012-04-11, 12:45
Medlem
SexSexSexs avatar
nej det blir inte bättre av att kräkas, du tror att du Ian bli av med känslorna genom någon sån grej, men det stämmer självklart inte.

Ta citalopram el likn i stället. Det är mycket viktigt att ta en paus från ångesten då ser man den fast det blir ofarligt.

Citalopram påverkar en så. Om du inte känner omedelbar effekt av citalopramet. Ta en liten liten bit på tungan och låt den ligga kvar, smakar som färsk kåda, men ger omedelbar effekt, och inga biverkningar, its for you,

I know it is...
Senast redigerad av SexSexSex 2012-04-11 kl. 13:02.
Citera
2012-04-11, 12:48
Medlem
Samma här. Nej jag tror inte det blir bättre av att kräkas. Så spy inte.
Citera
2012-04-11, 20:13
Medlem
Carelesss avatar
P&P -> Psykiska problem

/Mod
Citera
2012-04-11, 22:25
Medlem
Kanske du kan känner lite bättre för att du slappna musklar lite grand efter du har kräkas klar .. men nej du blir inte bättre för att bror på varför har du ångest ! eller är det ökänd orsaker ? då kanske behöver en lätt medicin som du kan koppla av lite .. prova brozak 20mg och hör av dig :-)
Citera
2012-04-11, 23:24
Medlem
Jag har kräkts utav ångest många gånger. Det blir oftast bättre för stunden och man mår lite bättre och orkar göra det som göras skall, vad det nu må vara. Men det är inte bra i längden och jag har ju nu börjat se det som normalt att spy vilket det inte ska vara. Så försök att inte göra det. Men om du gör det, få inte ångest över det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in